رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از حضور فعال بیش از ۴۰۰ پلیس در طرح ترافیکی اربعین کرمانشاه خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار کرد: با هدف ارتقا ایمنی سفرهای زائران تعداد ۱۰۴ تیم گشتی پلیس راه در قالب محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان کرمانشاه حضور دارند.

وی ادامه داد: عوامل پیاده نیز در محل ورودی پارکینگ‌های شهر قصرشیرین تا مرز بین المللی خسروی مستقر شده‌اند و نسبت به روان سازی ترافیک و هدایت خودروهای زائران به داخل پارکینگ‌ها اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر نیروی انسانی، تمام سامانه‌های هوشمند کنترل ترافیک و پایش تصویری نیز فعال بوده و از این طریق بر ترددها نظارت و هم تخلفات کنترل می‌شود.

سرهنگ دستغیب اضافه کرد: تیم‌های گشتی ضمن ارائه خدمات مورد نیاز، در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان قاطعانه با آن برخورد خواهند نمود و تمام تلاش خود را برای ایجاد ترددی روان و امن و به دور از خطر به کار می‌گیرند.

وی یاد آورشد: در این طرح به کلیه کارشناسان تصادفات پلیس راه ابلاغ گردیده در صورت وقوع تصادفات خسارتی خودروهای زائران و در صورت درخواست آنان کروکی ترسیم و تحویل گردد.

رئیس پلیس راه استان در ادامه گفت: از شروع طرح ترافیکی اربعین تا پایان آن تمام کارکنان پلیس راه استان در حوزه‌های مختلف به صورت شبانه روزی در حال تلاش و فعالیت می‌باشند تا ترافیکی امن و روان برای تردد زائران فراهم نمایند.