نماینده مردم ارومیه در مجلس دریافت خودروی شاسی بلند را تکذیب کرد و گفت: انتشار لیست دریافت کنندگان شاسی بلند بد اخلاقی انتخاباتی از سوی رقبا است.

به گزارش جارچی اخبار، روح الله حضرت پور در گفت و گویی با اشاره به انتشار لیستی در فضای مجازی در خصوص دریافت خودروی شاسی‌بلند برخی نمایندگان مجلس اظهار داشت: انتشار لیست دریافت‌ کنندگان خودروی شاسی‌بلند از سوی مجلس توسط نمایندگان کذب محض است و این اقدام شایعه و دروغ شاخ‌داری بیش نیست.

وی ضمن تکذیب دریافت خودروی شاسی‌بلند عنوان کرد: زمانی که «سیدرضا فاطمی وزیر سابق وزارت صمت »ادعای دریافت حواله شاسی‌بلند نمایندگان را مطرح کرد در صفحه توییتری خود اعلام کردم اگر ایشان مرد هستند باید لیست دریافت‌کنندگان را منتشر کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی آن زمان بنده جز موافقین، بانی و سخنران اصلی استیضاح وزیر صمت بودم و ۶ ماه قبل از استیضاح وزیر، نیز امضای استیضاح ایشان را امضا کردم و افرادی از نمایندگان انصراف خود را اعلام، اما بنده این امضا را پس نگرفتم.

حضرت پور تصریح کرد: باتوجه‌ به جو حاکم بر جامعه و نزدیک‌شدن به انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی انتشار لیست دریافت‌کنندگان شاسی‌بلند توسط نمایندگان در فضای مجازی شیطنتی بیش نیست و لیست واهی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات یک بداخلاقی انتخاباتی از سوی رقبا است تأکید کرد: با توجه‌ به انتشار اخبار کذب توسط رسانه‌ها اقدام قضایی لازم در خصوص انتشار اخبار کذب انجام خواهد شد.