فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله دستگاه «گنج یاب» به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، سردار حیدر سوسنی شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان دیلم از حمل محموله گنج یاب قاچاق توسط خودروهای حامل کالای قاچاق در سطح حوزه استحفاظی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور تردد خودروی مذکور در بندر دیلم اعزام و موفق شدند این خودرو را متوقف و یک نفر قاچاقچی را در این زمینه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

سردار سوسنی با بیان اینکه در بازرسی خودروی مورد نظر تعداد ۲۱ دستگاه گنج یاب قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و تحویل به مراجع قضائی، افزود: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.