معاون هماهنگ‌کننده فراجا، خدمت‌رسانی به زائران اربعین را توفیقی بزرگ برای مجموعه انتظامی کشور دانست و گفت: همکاری و همدلی مناسبی در مرزهای شش‌گانه برقرار است.

به گزارش جارچی اخبار،  سردار حمیدرضا اشراق در بازدید از مرز مهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی (ع) و تقدیر از زحمات کلیه همکاران گفت: این ماموریت، توفیق بزرگی است که نصیب همکاران بنده در مجموعه انتظامی شده است.

وی در ادامه با اشاره به برقراری نظم و امنیت موجود در راهپیمایی بزرگ اربعین، خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی از مرز میرجاوه تا مرز مهران و چذابه با برنامه‌ریزی منسجم و حضور مستمر امنیت زائران را فراهم کرده و بحمدالله تا کنون در این ماموریت سربلند بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده فراجا ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات دولت انقلابی و همه دستگاه‌های اجرایی برای فراهم کردن امکانات موجود بیان داشت: این اقدامات سفری آسان را برای همه زائران اباعبدالله الحسین (ع) فراهم کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه از وحدت، همدلی و همراهی نیروهای مسلح تقدیر کرد و گفت: این انسجام زمینه برقراری امنیت مطلوبی را فراهم کرده است.

اشراق در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و همدلی مناسبی در مرزهای شش‌گانه برقرار است که ان‌شاءالله رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.