مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم مسیرهای پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در این استان برای فردا چهارشنبه را اعلام کرد.

به گزارش جارچی اخبار، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده روز سه شنبه ۱۴ شهریور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در شهر قم، فردا همزمان با اربعین حسینی از مسیر ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران از ساعت ۶ صبح تا ۲۰ شب برگزار می شود.

وی بیان کرد: پیاده روی شهرستان کهک نیز فردا از ساعت ۸:۳۰ از ابتدای امامزاده عباس روستای ورجان تا امام زاده ابراهیم این شهرستان ترتیب می یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: در بخش فردو شهرستان کهک نیز پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی از ساعت ۸:۳۰ از ابتدای میدان امام حسین(ع) تا چهار امامزاده بوره برگزار می‌شود.

شعبان زاده اظهار کرد: پیاده روی شهر قنوات از ساعت ۰۸:۰۰ از ابتدای مسجد صاحب الزمان(عج) تا امامزاده طیب طاهر برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری پیاده روی دلدادگان حسینی در شهر جعفریه نیز گفت: این مراسم ساعت ۱۰:۰۰ از گلزار شهدا تا مقبره شهدای گمنام انجام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در شهر دستجرد نیز از ساعت ۱۰:۰۰ فردا پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی از ابتدای شهر دستجرد تا امامزاده زکریا این شهر برگزار می شود.