معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به ویژه‌برنامه‌های عزاداری مسجد مقدس جمکران در اربعین حسینی گفت: در روز اربعین ویژه‌برنامه عزاداری از ساعت ۱۷ با اجرای برنامه‌های قرآنی آغاز شده و زیارت اربعین توسط سیدعلی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، با بیان اینکه در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی به سخنرانی و ذکر مصیبت می‌پردازد، گفت: امشب بعد از نماز مغرب و عشا نیز ویژه‌برنامه عزاداری و قرائت دعای توسل از ساعت ۲۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی‌نیشابوری و مداحی علی صادقی برگزار می‌شود.

حسین‌آبادی در خصوص برگزاری مراسم شام اربعین حسینی گفت: این مراسم نیز بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین‌‎آبادی و مداحی علی حبیب‌زاده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام موکب مسجد مقدس جمکران در شبستان امام حسن عسکری(ع) میزبان زائران اباعبدالله الحسین(ع) است، افزود: محور برنامه‌های مسجد مقدس جمکران معیت با امام زمان(عج) است و بر همین اساس مجموعه‌های مختلف مسجد مقدس جمکران اعم از جوانه‌های انتظار، گل نرگس و راویان انتظار با همین محور برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.