مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تاکید کرد: هم‌استانی‌ها با توجه به کمبود اتوبوس، سفرهای غیرضروری خود را به تاخیر بیندازند.

به گزارش جارچی اخبار، محمد مشتری با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی، از مردم این استان درخواست کرد تا جایی‌که امکان دارد از سفرهای غیرضروری با ناوگان عمومی حمل و نقل در این ایام پرهیز کرده و آن را به ایام بعد از اربعین موکول کنند.

وی گفت: از تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی برای بازگشت زائران اربعین حسینی استان از مرز مهران استفاده شده است بنابراین توصیه می شود هم استانی ها با توجه به کمبود اتوبوس، سفرهای غیرضروری خود را به تاخیر بیندازند.

مشتری با بیان اینکه از همه توان اداره کل برای بازگشت ایمن زائران اربعین حسینی بهره گیری شده است، افزود: کارشناسان این اداره کل در پایانه برکت بر روند فعالیت ناوگان اتوبوسی استان و جابجایی زائران نظارت دارند.

وی ادامه داد: زائران در طول سفر اربعین در صورت مشاهده تخلفات می توانند از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ شکایت خود را ثبت کنند.

مشتری خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز طرح اربعین، میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر، در پایانه های مسافری مستقر شده است.