مدیر تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: صبح امروز تمامی اعضای تیم وارد اصفهان شدند و هم اکنون حال عمومی تمامی اعضای کاروان مساعد بوده و این تیم پس از بهبودی نسبی بازیکنان تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش جارچی اخبار، آوا چگونیان عصر شنبه افزود: بانوان هندبالیست تیم هندبال بانوان سپاهان روز پنجشنبه برای برگزاری نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور عازم گچساران شدند.

وی ادامه داد: زمین لرزه‌ای به قدرت چهار ریشتر، ساعت هفت و سی دقیقه صبح پنجشنبه در بدو ورود تیم “هندبال سپاهان” به گچساران این شهر را لرزاند و با وقوع پس‌لرزه های متعدد، اعضای کاروان اعزامی سپاهان،مانند سایر مردم وحشت زده از هتل محل اقامت خود خارج شده و پس از آرام شدن زمین، به هتل بازگشتند.

مدیر تیم هندبال بانوان سپاهان با بیان اینکه لغو دیدار هفته اول ۲ تیم ربطی به این زمین لرزه نداشت، گفت: ماجرای لغو دیدار تیم هندبال بانوان “فولاد مبارکه سپاهان” و “نفت و گاز گچساران” آن‌جا آغاز شد که پنجشنبه شب، تمامی اعضای کاروان بجز سه نفر، شامل پزشک، مدیر و مربی تیم سپاهان با مسمومیت غذایی مواجه و راهی بیمارستان گچساران شدند.

چگونیان اضافه کرد: پس از حضور نماینده فدراسیون، خانم “رقیه حیدری که به عنوان ناظر بازی”فولاد مبارکه سپاهان” و “نفت و گاز گچساران” از طرف فدراسیون هندبال در گچساران حضور داشت و بررسی شرایط اعضای تیم، و گواهی بیمارستان و صورت جلسه فرمانداری و نیروی انتظامی گچساران، مقرر شد دیدار بین این ۲ تیم لغو شود و به زمان دیگری منتقل شود.

وی یادآور شد: این فصل با رویکرد جدید باشگاه سپاهان تمام اعضای تیم هندبال زنان سپاهان از بانوان بومی اصفهان هستند و تنها بازیکن غیربومی هندبال سپاهان در این فصل “الناز یارمحمدی”است که وی نیز دانشجو دانشگاهی در اصفهان است.

به این ترتیب دیدار تیم های “سپاهان” و “نفت و گاز گچساران” در تاریخ جدیدی که توسط فدراسیون هندبال تعیین می‌گردد برگزار خواهد شد.

پس از برگزاری هفته نخست مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم “شهدای رزکان البرز” با ۲ امتیاز و تفاضل گل ۱۲ در صدر ایستاد و تیم های “سنگ آهن بافق” و “فولاد هرمزگان” با همین امتیاز و تفاضل گُل کمتر در رده های دوم و سوم جای گرفتند.