رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: روزگاری آمریکایی‌ها کشورها را منع می‌کردند که چیزی به ما بفروشند اما امروز از خریداران التماس می‌کنند که از ایران چیزی نخرند و قدرت ایران به جایی رسیده که مشتریان کالاهای ما در صف ایستاده‌اند و دشمنان ما متفرق و سردرگم هستند. ملت ما در این مشکلات بزرگ ثابت قدم پیش می‌روند.

به گزارش جارچی اخبار، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ١١٠ مدرسه برکت در ٢٠ استان کشور با بیان اینکه بسیار خوشحالم که یکی از مدارس افتتاح شد به نام شهید آرمان علی‌وردی مزین شده، گفت: حتما درباره کیفیت شهادت این بزرگوار شنیده‌اید، نقل شده زمانی که این بزرگوار را دفن می‌کردند مادر این بزرگوار بی‌قراری می‌کرد و مداح معروف در این حین به مادر شهید گفت؛ این شهید را در آغوش امام حسین قرار دادیم و پس از آن کسی در عالم خواب دیده بود که امام حسین به خواب بیننده فرمودند که این شهید را من در آغوش گرفتم.

وی ادامه داد: شهادت این شهید نشان‌دهنده نهایت بی‌رحمی و قصاوت خودفروخته‌ها بود، البته این خودفروخته‌ها تصور می‌کردند که کار تمام است اما  غافل از اینکه مردم تا آخرین خون خود پای حفظ نظام و کشور ایستاده‌اند.

رییس دفتر رهبری به اشاره به سفر رییس جمهوری به سازمان ملل گفت: رییس جمهوری در سخنرانی سازمان ملل جمله پرمعنا عنوان کرد اینکه آمریکا باید بداند که دوران آنچه آنها فکر می‌کردند که بر جهان مسلط شدند، گذشته و این تصور خیال باطل بود.

محمدی گلپایگانی تاکید کرد: روزگاری آمریکایی‌ها کشورها را منع می‌کردند که چیزی به ما بفروشند اما امروز از خریداران التماس می‌کنند که از ایران چیزی نخرند و قدرت ایران به جایی رسیده که مشتریان کالاهای ما در صف ایستاده‌اند و دشمنان ما متفرق و سردرگم هستند. ملت ما در این مشکلات بزرگ ثابت قدم پیش می‌روند.

وی گفت : مدرسه مکان تعلیم علم و دانش است و قرآن در مقام تعلیم به پیامبر، می‌فرمایند اگر از من چیزی می‌خواهی بگو خدایا  علم من را زیاد کن.

رییس دفتر رهبری با بیان اینکه اگر علم و دانش باشد هر چیزی است، اظهار داشت: در جنگ بدر زمانیکه اسرایی را گرفتند و نزد پیامبر بردند، پیامبر فرمودند که شرط آزادی شما این است که هر کدام سواد دارید باید  ١٠ نفر مسلمانان را باسواد کنید و در هیچ جا چنین بهایی پرداخت نشده و نمی‌شود.

وی در پایان گفت: انشالله هر چه زودتر امام ظهور کنند تا دنیا از شر شیاطین جن و انس خلاص شود.

همچنین محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت با ارتباط ویدیو کنفرانسی از مدرسه افتتاح شده در اسلامشهر  با بیان اینکه ٢١١٠ مدرسه توسط بنیاد برکت ساخته شده ، گفت: بنیاد برکت ساخت ١۴ هزار کلاس را متعهد بود که تا به امروز ١٠ هزار و ٧۵٠ تحویل داده است.

وی با اشاره به سرانه پایین آموزشی در منطقه اسلامشهر ادامه داد: سیستان و بلوچستان پایین‌ترین سرانه آموزشی دارد و بعد از آن پایین ترین سرانه آموزشی به اسلامشهر در نزدیکی تهران اختصاص دارد.