فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب گفت: پدافندهوایی به عنوان یک نیروی نوین و به روز در تقویت قدرت دفاعی کشور نقش موثری داشته است.

به گزارش جارچی اخبار،  امیرسرتیپ دوم عباس عظیمیروز سه شنبه در دیدار با فرمانده پایگاه هوایی شهیدفکوری تبریز اظهار کرد:وحدت رویه و هم افزایی یگان های ارتش در تقویت و بالندگی امروز نیروهای مسلح نقش غیرقابل انکاری داشته است.

وی با بیان اینکه پدافندهوایی به عنوان یک نیروی نوین، به روز و قابل اتکا در تقویت قدرت دفاعی کشور و مقابله با دشمنان نقش موثر و مفیدی داشته است، افزود: امنیت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی مرهون مجاهدت و تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروهای مسلح است.

امیرسرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی فرمانده پایگاه هوایی شهیدفکوری نیز در این دیدار با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: یکی از بارزترین شاخص های ارتش جمهوری اسلامی ایران تعهد به آرمان های والای انقلاب و شهداست.

وی با بیان اینکه نیروی پدافندهوایی ارتش به مثابه یک نیروی جوان و باانگیزه در ساختار نیروهای مسلح توانسته است افتخارات مهمی را در تاریخ این مرزوبوم به ثبت برساند، خاطرنشان کرد: توسعه و ارتقای توانمندی های نیروهای مسلح و قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور در سایه وفاق و همدلی نیروهای مسلح بجد پیش می رود و آماده جانفشانی و پاسخ کوبنده به هرگونه توطئه های احتمالی دشمنان هستیم.