فرمانده کل فراجا با تاکید بر این که پلیس ایران در اذهان عمومی، پلیسی آبرومند، مقتدر اما مهربان جلوه کرده است، گفت: پلیس‌های زن مانند مردان پلیس مجاهدانه پا به عرصه گذاشته‌اند و نقش مهمی در اجرای ماموریت‌های انتظامی دارند.

به گزارش جارچی اخبار،  مراسم صبحگاه مشترک پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی کشور به مناسبت «هفته انتظامی» صبح امروز در ستاد فراجا با رژه یگان‌های مسلح پلیس در برابر سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا و سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، برگزار شد.

همچنین در این مراسم، سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور فراجا، سردار ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا، سردار محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی کشور، سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتای فراجا، سردار مجید کریمی، رئیس پلیس بین‌الملل ایران، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، رئیس پلیس پیشگیری فراجا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمع دیگری از فرماندهان پلیس حضور داشتند.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا در این مراسم گفت: بی‌شک ثمره اقدامات ماموران پلیس در طول شبانه‌روز و در همه ماموریت‌های پیش رو، فراهم کردن آسایش و امنیت برای مردم است. در این میان برخورد قاطع با اراذل و اوباش، قاچاقچیان، مفسدان ارزی و … باعث شده است تا پلیس جمهوری اسلامی، پلیسی مهربان اما مقتدر جلوه دهد.

وی افزود: امروز تک‌تک اعضای فراجا خدمتگزار و خادم مردم هستند که به مجموعه انتظامی اقتدار بخشیده‌اند، به نحوی که ماموران پلیس‌ زن مانند مردان پلیس مجاهدانه پا به عرصه گذاشته‌اند و نقش مهمی در اجرای ماموریت‌های انتظامی دارند.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: امسال باید به معنای واقعی در جهت شعار «هفته انتظامی» یعنی «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگذار» قدم برداریم تا بتوانیم پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشیم. خوشبختانه امروز پلیسی داریم که در تمامی صحنه‌ها حضور دارد، این پلیس هم در جبهه مقاومت کمک می‌کند و هم انجام موفقیت‌آمیز ماموریت‌های داخل کشور، هدف این پلیس خدمت است.

رادان با تاکید بر این که پلیس، تاثیرگذاری بالایی در تامین امنیت ملی ایران دارد، عنوان کرد: پلیس ایران می‌تواند ادعا کند که پلیس هوشمند در تراز جمهوری اسلامی است؛ پلیسی که می‌داند باید برابر مردم خاشع و مقابل گردن‌کشان و قانون‌شکنان مقتدر باشد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه اقدامات پلیس ایران با اقتداری توام با مهربانی که لرزه بر اندام قانون‌ستیزان می‌اندازد، همراه است. پلیس ایران در اذهان عمومی، پلیسی آبرومند، مقتدر اما مهربان جلوه کرده است؛ پلیسی که در حوادث و ناامنی‌ها آن‌گونه عمل می‌کند که قانون‌شکنان شکست می‌خورند.

وی در پایان گفت: نتیجه قانون‌مداری مردم و خدمتگزاری پلیس، امنیت فراگیر خواهد بود و باید به سمتی پیش به رویم که به معنای حقیقی کلمه، پلیس خدمتگزار باشیم.

گفتنی است، «هفته انتظامی» یا همان «هفته فراجا» با شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» از ۱۳ مهر آغاز شده است و تا ۱۹ مهر ادامه دارد.