لیگ برتر فوتبال باشگاهی به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات چهارجانبه اردن برای چندمین بار در طول این فصل تعطیل شد و پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور برای آنکه شاگردانش را آماده نگه دارد برنامه خود را اعلام کرد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  ایرنا، پس از آنکه تراکتوری ها در بازی هفته هفتم مقابل آلومینیوم اراک که سیزدهم مهر انجام شد و با نتیجه پرگل ۴ چهار بر صفر به سود نماینده تبریز خاتمه یافت شاگردان خمز در روز پس از بازی ریکاوری کردند و یک بازی دوستانه نیز با تیم شهریار تبریز انجام دادند که در این بازی نیز سرخپوشان تبریز با نتیجه ۳ بر صفر برنده شدند البته در این بازی خمز از بازیکنانی که در ترکیب اصلی در بازی برابر اراک در زمین نبودند، استفاده کرد.

با توجه به اینکه بازی بعدی تراکتور که معوقه هفته ششم رقابت های لیگ برتر است ۲۹ مهر مقابل شمس آذر قزوین در تبریز برگزار می شود خمز به شاگردانش ۶ روز مرخصی داد و تمرینات تیمی را تعطیل کرد که البته این موضوع خوشایند خمز نبود و چندین بار موضوع تعطیلی های مکرر لیگ را مورد انتقاد قرار داده است.

طبق اعلام باشگاه تراکتور، تمرینات تیم پس از اتمام مرخصی بازیکنان، از روز ۲۴ مهرماه جاری از سرگرفته می شود و تیم تراکتور حدود ۶ روز فرصت دارد تا خود را برای بازی با تیم شمس آذر قزوین آماده کند.

دیدار این ۲ تیم از هفته ششم مسابقات لیگ برتر، ساعت ۱۸:۱۵ روز شنبه – ۲۹ مهرماه – در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

شاگردان خمز در ۲ بازی گذشته که در خانه به مصاف حریفان رفتند با یک برد و یک باخت و کسب سه امتیاز در رده نهم جدول بازی های خانگی قرار دارند و شمس آذر قزوین نیز در سه بازی خارج از خانه خود در این فصل از رقابت ها، یک برد، یک باخت و یک تساوی و چهار امتیاز به دست آوردند و در رده هفتم جدول بازی های خارج از خانه ایستاده اند.

در حال حاضر و در جدول رده بندی، تراکتور با ۱۲ امتیاز از ۶ بازی در رده سوم و شمس آذر با یک امتیاز از این تعداد بازی در رده پانزدهم قرار گرفته اند.