سرمربی تیم شمس آذر قزوین گفت: جای نفوذ تراکتور بخصوص در وسط میدان را بستیم و اجازه صاحب توپ شدن به آنها را ندادیم و از این روش به گل رسیدیم.

به گزارش جارچی اخبار، سعید دقیقی شامگاه شنبه بعد از برد شیرین ۳ بر ۲ تیمش شمس آذر قزوین مقابل تراکتور، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم تراکتور چهار بازی را برده بود و کادر خوبی بین‌المللی هم داشت و این کار ما را سخت می کرد.
وی افزود: ما هم چند بازیکن خوب را نداشتیم بازیکنان ما کم نام و نشان هستند اما برای گل سوم هم در نیمه دوم برنامه داشتیم.

وی ادامه داد: البته بعد از گل سوم هم فضا برای زدن گل دیگر داشتیم چون فشار تراکتور سخت بود و ۱۰۰ دقیقه بازی برای ما سخت گذشت، هافبک‌های تراکتور را تحت فشار قرار دادیم اما فشار تراکتور و هواداران موجب شد تا در ادامه کارمان سخت تر شود.
وی اظهار کرد: از بازیکنان تیمم تشکر می کنم آینده خوبی دارند اگر خودشان را باور داشته باشند.
دقیقی خاطر نشان کرد: ما در حمله خیلی خوب هستیم.
وی همچنین با تشکر از تماشاگران و میهمان نوازی آنان، گفت: اینجا را مثل شهر خودم و تماشاگران را دوست دارم و واقعا می خواهم تراکتور موفق باشد.
وی همچنین ادامه داد: خوشحالم دوباره در این استادیوم در خدمت عزیزانم در این استان بودم تشکر از میهمان نوازی و تماشاگران که ابتدای بازی تشویقم کردند، هر تاریخی بگذرد هر کار مفیدی کرده باشی از یاد نمی‌رود.
وی همچنین گفت: از بابت غیبت روز قبل عذرخواهی می کنم.

وی گفت: اعتقاد دارم هر جا کار می‌کنید ابتدا باید با صداقت و حرفه‌ای کار کنید، علی دایی را برای خودم الگو قرار دادم. من حقوق میگیرم که تمام وجود خود را برای پیروزی تیمم بگذارم.
وی افزود: اینجا را دوست دارم اما من باید برای موفقیت تیمم تلاش کنم، البته بعد از گلی که زدیم بخاطر تیم تراکتور و هوادارانش خوشحالی خود را جمع کردم.

وی با بیان اینکه بیشترین ضرر را تیم ما از تعطیلات لیگ داشت، گفت: تیم های پولدار در این تعطیلات سفر و اردو داشتند با بهترین امکانات اما تیم ما این امکانات را نداشت و تمرین و بازی تدارکاتی خوبی نداشت.
وی افزود: در کل دنیا برنامه فصل را اعلام میکنند و هفته به هفته بازیها مشخص است و همه حتی هواداران می دانند بازی دارند و آن را در روش زندگی خود می گذارند، البته فدراسیون هم مشکلاتی دارد.