وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با انتشار اخبار و حرف های غلط قصد ضربه زدن به انتخابات را دارند ، گفت: قوای سه گانه تلاش دارد تا انتخابات مجلس را باشکوه تمام و به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

به گزارش جارچی اخبار،  احمد وحیدی در جریان سفر یک روزه خود به قزوین شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تاکید کرد: انتخابات تلاش مستمر همه دست اندرکاران نظام را می خواهد چرا که دشمن بسیار تلاش می کند تا مشارکت ضعیف و انتخابات را بی اثر جلوه کند.

وی ادامه داد: تعداد داوطلبان در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی بسیار قابل توجه است و در این راستا ائمه جمعه و جماعات و همچنین اقشار مختلف مردم بایستی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات تلاش و همت کنند.

به گفته وزیر کشور، مهمترین اتفاق سال جاری کشور، انتخابات است و باید همه به صورت یکپارچه در این زمینه ورود کنند تا شاهد حضور همه جانبه مردم در این رویداد بزرگ باشیم.

کار، تلاش و سازندگی در استان قزوین جریان دارد

وزیر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: امروز خوشحالیم در شهرستانی مانند بویین زهرا و برخی شهرستان های دیگر استان قزوین مشکل بیکاری نداریم و این مساله بیانگر آن است که کار، تلاش و سازندگی با همت همه مسوولان استان جریان دارد که این مساله بسیار مهم و مطلوبی به شمار می رود.

وحیدی، قزوین را مهد فرهنگ و تمدن دانست و مرقد مطهر امامزاده حسین (ع) در این منطقه را نیز محور همه مباحث فرهنگی برشمرد و تاکید کرد: قزوین ظرفیت های بسیار خوبی را در موضوعات فرهنگی دارد و طبیعی است که این استان علی رغم تمامی ظرفیت ها با مسایلی هم همراه باشد که بایستی تلاش کرد تا از ظرفیت های موجود به نحو احسن و مطلوبی استفاده شود.

وی با اشاره به موضوع آب، اظهار کرد: امروز مساله آب موضوع خیلی از استان های کشور است که در استان قزوین با به نتیجه رسیدن سد بالاخانلو و انتقال آب از سد طالقان تا حدود زیادی مشکل تامین آب شرب در آن مرتفع می شود اما بایستی مدیریت بهره وری و مصرف آب همچنان به طور جدی پیگیری شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه حوزه کشاورزی قزوین به صنایع تبدیلی نیاز دارد و باید حمایت های بیشتری برای رشد و شکوفایی این حوزه صورت بگیرد، یادآور شد: اجرایی شدن بازار آب و استقبال این طرح از سوی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت اجرایی شدن آن بهره وری آب افزایش پیدا می کند و به نوعی قدر آب بیشتر از امروز دانسته می شود.

براساس این گزاری، احمد وحیدی روز سه شنبه در سفر یک روزه خود به استان قزوین، با حضور در گلزار شهدای شهر بویین زهرا، در نشست شورای اداری این شهرستان حضور یافت و در ادامه ضمن بازدید از ۲ واحد صنعتی و محل پسماند استان، نخستین استخر دانش آموزی قزوین را به بهره برداری رساند.

حضور در نشست شورای تامین پایان بخش سفر یک روزه وزیر کشور به استان قزوین است.