هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و صنایع وابسته عصر چهارشنبه در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش جارچی اخبار،  در آیین افتتاحیه این نمایشگاه نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، برخی مسوولان استانی و تعدادی از فعالان این حوزه حضور داشتند.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه به گفت: این نمایشگاه تا ۲۰ آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهد داشت.
سعید صیفی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها تصریح کرد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه تجهیزات پزشکی، پرتو پزشکی، جراحی، آزمایشگاهی، توانبخشی، مراقبتهای بهداشتی و البسه یکبار مصرف بیمارستانی است. ‌

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ها در محیطی به وسعت پنج هزار متر مربع برگزار می‌شود، اظهار کرد: سالن مفاخر برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: تعداد مجموعه های حاضر در این نمایشگاه ۸۰ شرکت است که از استان خراسان رضوی ۳۰ شرکت کننده و خارج از استان نیز ۵۰ شرکت کننده از استان های تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، یزد، قم، سمنان و گلستان و همچنین هیات های خارجی ازکشورهای افغانستان، عراق و پاکستان در این نمایشگاه حضور دارند.

صیفی در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه نیز افزود: برنامه های جانبی این نمایشگاه شامل رونمایی از محصولات دانش بنیان، همایش تجلیل از واحدها و کارشناسان برتر مهندسی پزشکی استان های خراسان، همایش بررسی چالش های صادرات تجهیزات پزشکی است.

وی گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ امروز(چهارشبنه) آغاز به کار کرد و علاقه مندان می‌توانند تا ۲۰ آبان ماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از آن بازدید کنند.