پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت بازی امروز مقابل ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش جارچی اخبار، مهدی فنونی زاده در گفتگو با ایلنا در خصوص تقابل امروز استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: من شناختی روی ذوب آهن ندارم ولی چند بازی این تیم را دیدم و نتایجی که کسب کردند هم نشان می‌دهد تیم خوب و قابل احترامی هستند و چون از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنند شانس بالایی برای گرفتن امتیاز از این دیدار دارند. آنها مقابل تیم‌های مطرح نتایج خوبی گرفتند و الان هم جایگاه خوبی در جدول دارند.

وی افزود: محمد ربیعی از مربیان خوب فوتبال ایران است و بارها نشان داده چه مربی آینده‌دار و با دانشی است و تیم خوب و قابل احترامی ساخته است. آنها استقلال را به خوبی آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوتش را می‌شناسند و نباید دست کم گرفته شوند.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: با این تفاسیر استقلال آمادگی بالایی در بازی با تراکتور از خودش به نمایش گذاشت و اگر با همان کیفیت امروز به میدان بروند مشکلی برای شکست دادن ذوب آهن ندارد. یک نگرانی برای من مصدومیت مرادمند است که یک ستون در خط دفاعی استقلال محسوب می‌شود و بازیکن بدون جایگزین است و امیدوارم زودتر به میادین برگردد.

فنونی زاده در مورد بررسی وضعیت قرارداد بازیکنان استقلال در فدراسیون فوتبال هم توضیح داد: من بعید می‌دانم استقلال سقف قرارداد را شکسته باشد. این همه دنگ و فنگ و بالا و پایین و رد کردن بازیکن و کسر قرارداد اگر تهش بشود همان دور زدن سقف و کسر امتیاز که دیگر نور علی نور است. من بعید می‌دانم استقلال تخلف کرده باشد.