سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ، گفت: یقین دارم با حضور پرشور هواداران در دیدار مقابل الدحیل، روز باشکوهی برای پرسپولیس رقم می‌خورد.

به گزارش جارچی اخبار، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همه از حساسیت بازی با الدحیل آگاه هستیم و می‌دانیم دیدار سختی است. آنها تیمی قابل احترام و حرفه‌ای هستند و از بازیکنان خوب و کادر فنی مجربی بهره می‌برند. با این حال، بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند تا این بازی را با برتری تمام کند.

وی افزود: باید تمرکز خوبی در هر ۲ بخش دفاعی و هجومی داشته باشیم و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و فرصت‌طلب باشیم. حمایت هواداران خیلی مهم است و به نظرم با حضور آنها، روز باشکوهی برای پرسپولیس رقم می‌خورد. حضور آنان موجب انگیزه می‌شود تا با انرژی بالا بازی کنیم و به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص غیبت چند ستاره تیم الدحیل در این دیدار، عنوان کرد: الدحیل تیم کاملی است و فقط کوتینیو و سِمدو رابه دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد و با تیم کامل مقابل ما قرار می گیرد. ما هم چهار بازیکن خوب‌مان را در اختیار نداریم اما می‌خواهیم با یک بازی خوب به سه امتیاز برسیم.

گل‌محمدی درمورد آلودگی هوای تهران نیز اضافه کرد: فعلا چیزی به ما اعلام نکرده‌اند و فکر نمی‌کنم تاخیری در بازی ایجاد شود. متاسفانه آلودگی هوا خیلی زیاد است و حتی خودم هم زیاد اصراری به هواداران برای حضور در ورزشگاه نداشتم. همه مردم ایران مراقب باشند چون شرایط هوا خیلی بد است.

وی در خصوص اینکه هواداران تمام بلیت‌های موجود برای این دیدار را خیلی سریع خریداری کردند، گفت: فوتبال ۹۰ دقیقه و هر اتفاقی محتمل است و امکان دارد که زود گل بخوریم. حمایت هواداران تا آخرین دقیقه خیلی کمک خواهد کرد. از آنها می‌خواهم مثل همیشه بازوی قدرتمند تیم ما باشند.

سرمربی سرخپوشان همچنین در خصوص اینکه امروز با برگزاری چند دیدار لیگ قهرمانان آسیا تکلیف صعود برخی تیم‌ها می‌شود و این مساله چه تاثیری در روند پرسپولیس برای دیدار فردا دارد، عنوان کرد: احساس می‌کنم ما باید در دیدار فردا برنده شویم و هر نتیجه‌ای در بازی‌های امروز رقم بخورد، ما باید سه امتیاز را بگیریم چون شاید کار به تفاضل گل برسد. قطعا تساوی مقابل الدحیل دردی را از ما دوا نخواهد کرد.

پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی میزبانی الدحیل است که برای صعود به مرحله حذفی، باید در این دیدار به برتری دست یابد.