سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی سخت و رقابت نزدیک بود و سعی کردیم در هر لحظه، آن چیزی که باید را در بازی انجام دهیم و از بازی نتیجه ارزشمندی را به دست بیاوریم.

به گزارش جارچی اخبار، پاکو خمز شامگاه پنجشنبه پس از برد تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری ادامه داد: نتیجه این بازی برای ما ارزشمند بود زیرا بازی خارج از خانه و مقایل تیم سختی بود که توانستیم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم.

وی اظهار کرد: به کاری که بقیه تیم ها انجام می دهند احترام می گذارم اما فکر میکنم وقت کُشی کار درستی نیست و بازیکنم هیچ زمان برای وقت تلف کردن خودش را به زمین نینداخته است تا به صورت غیر حقیقی تیم پزشکی وارد زمین شود.

خمز افزود: کارهایی که تیم‌های دیگر برای وقت کُشی انجام می‌دهند درست نیست و تیم من امروز این کار را ثابت کرد.

مارینوس اوزونیدیس: باخت تیم هیچ ربطی به غیبت مصدومان نداشت

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نیز گفت: بازیکنانم در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتند و باخت تیم هیچ ربطی به غیبت مصدومان نداشت ، ما باختیم به دلیل اینکه نیمه اول را خوب کار نکردیم.

مارینوس اوزونیدیس افزود: بازی خوبی برای دو تیم نبود و بازیکنان عملکرد خوبی در نیمه اول نداشتند و فکر می‌کنم بازیکنان از پاس دادن و بازی کردن می‌ترسیدند.

وی اظهار کرد: تیم تراکتور در نیمه اول شانسی بوجود نیاورد اما بهتر بازی کرد و بعد از اینکه بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم در نیمه دوم بازی بهتری از خود نشان دادند و شایسته زدن یک گل بودیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: این بازی نتیجه خوبی برای ما نداشت و اعتقاد دارم کیفیت بازی تیم به گونه ای است که بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم و باید بازیکنان ما خودشان را بیشتر باور کنند.

وی اضافه کرد: در اواخر نیمه اول گل خوردیم اما در نیمه دوم کیفیت بازی بهتر بود و چند شانس گل را هم داشتیم که متاسفانه موفق به زدن گل نشدیم و باید تمرکزمان را برای بازی های بعدی بگذاریم.

اوزونیدیس با اشاره به مصدومان تیمش یادآور شد: درباره مصدوم ها نمی‌توانم صحبت کنم زیرا تمام بازیکن‌ها خوب هستند و باخت ما ربطی به حضور نداشتن مصدومان در بازی نداشت، ما باختیم به دلیل اینکه نیمه اول را خوب کار نکردیم.

وی با اشاره به داوری بازی گفت: یک بار درباره داوری صحبت کردم و دیگر قصد ندارم در این باره صحبتی کنم، امروز مشکل داوری نبود و مشکل اجرای ما در نیمه اول بود.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان افزود: از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی هستم، دو تیم خوب بودند اما بازیکنان من در نیمه اول جسارت لازم را نداشتند و باختیم.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم مساوی نتیجه عادلانه تری برای بازی بود اما بازی تمام شد و احتیاج داریم تمرکزمان را برای بازی بعدی بگذاریم یکبار دیگر می‌گویم بازیکنان احتیاج دارند که خود را باور کنند زیرا کیفیت بازی آنها خیلی بهتر است.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان توضیح داد: ما وقت زیادی نداریم که بخواهیم بخاطر نتیجه ناراحت باشیم و باید سریع‌تر به بازی برگردیم.