اعضای مجمع فدراسیون کاراته نایب رئیس اول و دوم این فدراسیون را انتخاب کردند.

به گزارش جارچی اخبار، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کاراته به ریاست سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در شهر قم برگزار شد.

در این مجمع که علاوه بر اعضا، سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز حضور داشت، گزارش عملکرد فدراسیون در سال گذشته، بررسی و تصویب تقویم اجرایی سال‌جاری و همچنین رای‌گیری جهت انتخاب نواب رئیس اول و دوم، خزانه‌دار و نماینده استان‌ها در هیئت رئیسه در دستور کار قرار داشت.

در این مجمع پس از معرفی کیکاوس سعیدی، افسانه باقری و سیدمحمد موسوی‌زاده به عنوان نواب رئیس و خزانه‌دار از سوی طباطبایی، از ۴۱ رای اعضای مجمع، سعیدی با کسب ۳۵ رای به عنوان نایب رئیس آقایان، افسانه باقری با کسب ۲۲ رای به عنوان نایب رئیس بانوان، سیدمحمد موسوی‌زاده با کسب ۳۳ رای به عنوان خزانه‌دار و اسماعیل جبله با کسب ۲۴ به عنوان نماینده هیئت‌های استانی در هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب شدند.

پولادگر در جمع اعضای مجمع گفت: وظیفه خود می‌دانم در ابتدای صحبت‌هایم یاد و خاطره مرحوم محمود مشحون را گرامی دارم. ایشان زحمات بسیاری را برای بسکتبال ایران کشید و یاد و خاطره اش همیشه زنده خواهد ماند. از طباطبایی و اعضای مجمع بابت تلاش و افتخارات کسب شده توسط کاراته تقدیر و تشکر می‌کنم. توقع از کاراته به واسطه شایستگی فراوان قهرمانانش زیاد بوده و ما همیشه منتظر درخشش کاراته در میادین بزرگ هستیم. از سوی دیگر طلای ارزشمند سجاد گنج‌زاده نام این رشته را برای همیشه در میان طلایی‌های المپیک ثبت کرد. هرچند کاراته در حال حاضر جزو رشته‌های المپیکی نیست اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که دوباره شاهد حضور مداوم کاراته در المپیک باشیم.

رئیس مجمع فدراسیون کاراته در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: متاسفانه مدتی است شاهد بی اخلاقی‌های فراوان در رشته ورزشی کاراته هستیم که ریشه بسیاری از این بی‌اخلاقی‌ها در منافع شخصی است. متاسفم که بابت برخی از این بی‌اخلاقی‌ها حتی جشن هم گرفته می‌شود. این وضعیت برای کاراته خطرناک است. کاراته از رشته‌های اصیل و ریشه‌دار است و احترام به بزرگ‌تر و پیشکسوت جزو اصول این رشته ورزشی است که باید همیشه رعایت شود. با همدلی و وفاق مسیر پیشرفت کاراته بسیار بیشتر از گذشته خواهد شد.