مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه کمک‌داور ویدئویی(VAR) اجازه نداد حق ما در دربی خورده شود. اگر این فناوری نبود، داور برای ما پنالتی نمی‌گرفت.

به گزارش جارچی اخبار، علی خطیر در پایان دربی ۱۰۲ پایتخت که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و بچه‌های ما عملکرد هوشمندانه و با تمرکزی داشتند و با کیفیت بازی کردند.

وی افزود: تیم برتر میدان بودیم و در زمینه خلق موقعیت‌های گلزنی و حفظ توپ، بهتر از حریف بازی کردیم.

خطیر عنوان کرد: روی یک اشتباه و بدشانسی گل خوردیم ولی خوشبختانه توانستیم خیلی خوب جبران کنیم. در رختکن همه بازیکنان ما ناراحت بودند، چون باید برنده می‌شدیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه VAR بود و حق ما خورده نشد، چون به طور یقین در صورت نبودن این سیستم، برای ما پنالتی گرفته نمی‌شد. فدراسیون باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا برای تمام بازی‌های لیگ، VAR داشته باشیم چراکه فرقش را امروز دیدیم.

مدیرعامل استقلال در مورد اعتراض‌های مداوم نیمکت استقلال که به نظر می‌رسد روی تصمیمات داور تاثیرگذار بود، عنوان کرد: این حرف‌ها درست نیست و من چیزی ندیدم.

وی درباره اقدامات عمرانی باشگاه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی، بیان کرد: این کمپ را تجهیز و باشگاه سلامت استقلال را در این محل احداث خواهیم کرد.