دارنده نشان برنز کشتی آزاد المپیک ۲۰۰۸ پکن به زمزمه حضور برخی پیشکسوتان در کادرفنی تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: حضور چهره‌های شاخص به طور قطع به تیم ملی کمک خواهد کرد، البته برای حضورم در کادر فنی تیم ملی هنوز صحبتی با من نشده است.

به گزارش جارچی اخبار، سیدمراد محمدی  در خصوص رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی آزاد، اظهار کرد: این رقابت در سطح خوبی برگزار شد و مدعیان اصلی نیز حضور داشتند. در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز سطح رقابتی بسیار خوب بود و مدعیان این وزن از جمله احمد محمدنژاد جوان، علیرضا سرلک، ابراهیم خواری، علی مومنی، میلاد والی‌زاده حضور داشته و سطح رقابت در این وزن را بالا بردند.

وی در خصوص حضور چند پیشکسوت در کادر فنی تیم ملی، گفت: کادرفنی در حال تقویت شدن است و در این خصوص صحبت و بحثی با من نشده است. در کمیته فنی قهرمانی کشور در کنار محسن کاوه، نفرات دیگری مانند غلامرضا محمدی سرمربی جوانان، مهدی تقوی، محسن فرح‌وشی و اباذر اسلامی حضور داشتند. همچنین زمزمه‌ای وجود دارد که تقوی به کادر فنی اضافه می‌شود. مهمترین مساله این است که هفته آینده، گزینه‌های نهایی مربیگری تیم ملی مشخص خواهند شد. در خصوص کادر فنی گذشته برخی نفرات باید باشند، در خصوص چه کسانی می‌مانند و می‌روند نیز باید صبوری کرد.

دارنده مدال طلای ۲۰۰۶ جهان در خصوص تغییرات کادرفنی، عنوان کرد: نزدیک به المپیک هستیم و امکان هر تغییری وجود دارد که البته این مساله برای کشتی خوب نخواهد بود. البته باید این مسائل را به فال نیک گرفت تا اتفاقات خوبی برای کشتی رخ دهد. پتاسیل تیم ما همین میزان است و باید تیم را برای المپیک از لحاظ روحی و روانی آماده کرد. اگر به شرایط ایده آل برسیم، تیم می‌تواند به نتیجه لازم دست یابد. در این مسیر در ابتدا باید در سه وزن۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم سهمیه بگیریم و بعد از آن باید ببینیم که نفرات تا روز المپیک به شرایط ایده‌آل خواهند رسید یا خیر.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر، تیم ملی متحد است و پیشکسوتان هم می‌خواهند به موفقیت تیم کمک کنند. امیدوارم این همدلی به کادرفنی کمک کند تا کشتی در المپیک پاریس نتایج خوبی را برای ورزش کشور به ارمغان بیاورد.