تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار خارج از خانه مقابل مس رفسنجان به برتری قاطع چهار بر یک دست یافت.

به گزارش جارچی اخبار، دو تیم فوتبال مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان مهدی تارتار پیش از این بازی با کسب ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار داشتند و در مقابل نیز تیم میزبان با ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار داشت. انزلی‌چی‌ها برای تداوم بخشیدن به روند خوب خود در این بازی محکوم به برد بودند و شاگردان ساکت الهامی نیز بعد از سه شکست متوالی تلاش می‌کردند تا از بحران خارج شوند.

لحظات حساس بازی:

در دقیقه ۳۵، رضا جعفری بعد از نفوذ از سمت چپ خط دفاعی مس،‌ به خوبی پدرام قاضی‌پور را دید و با یک پاس تماشایی این بازیکن را با حامد لک تک به تک کرد تا قاضی‌پور به راحتی گل نخست ملوان را وارد دروازه مس رفسنجان کند.

در دقیقه ۴۱، قاضی‌پور یک بار دیگر روی ریباند شوت هم بازی خود موفق شد دروازه مس را باز کند تا این مدافع خودش و تیمش را در تقابل با حریف رفسنجانی دو گله کند. نیمه نخست این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در همان ثانیه‌های ابتدایی محمد منتظر، لوسیانو پریرا را صاحب توپ کرد و این مهاجم موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا شاگردان الهامی درصدد جبران نتیجه در نیمه مربیان باشند.

دقیقه ۷۲، حامد لک دروازه‌بان مس پس از اشتباهی عجیب، محمدرضا سلیمانی را سرنگون کرد تا داور به سود ملوان پنالتی اعلام کند. سلیمانی پشت توپ ایستاد و گل سوم این تیم را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی، پوریا پورعلی موفق شد روی پاس سلیمانی، چهارمین گل میهمان را ثبت کند تا شاگردان ساکت الهامی در خانه متحمل یک شکست سنگین شوند و این مربی در آستانه اخراج از مس قرار گیرد.

تیم داوری:

داور: حسن اکرمی/کمک‌ها: حامد صفایی، امین قدیری/ داور چهارم: محمدرضا تارخ

ترکیب اولیه دو تیم:

ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، مجید نصیری، علی عدنان، حسن جعفری، میثم تیموری، جلال علی محمدی، مهدی محبی، فرشید باقری، محسن اذرباد، محمد خدابنده‌لو، سجاد شهباززاده

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب ملوان بندر انزلی:

افشار صداقت، ابوذر صفرزاده، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری و سهیل فداکار

سرمربی: مهدی تارتار