سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از ابتدای فصل تا کنون یک باور جدید را در ذوب آهن آغاز کردیم ولی نباید توقعات از این تیم بالا باشد.

به گزارش جارچی اخبار،  محمد ربیعی دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ذوب آهن اصفهان و صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: هر ۲ تیم ابتدای بازی جنبه‌های احتیاط را در برنامه داشتند.
وی افزود: در نیمه اول رو به جلو بازی کردیم و بعد از گلی که زدیم فشار را از حریف برنداشتیم.
سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: در نیمه دوم روی ضد حمله برنامه داشتیم و در چند صحنه هم خطرناک ظاهر شدیم.
ربیعی بیان کرد: در کل فوتبال بدی نبود و قضاوت بی نقصی را شاهد بودیم.
وی افزود: تمامی تیم‌ها در نیم فصل دوم خود را تقویت می‌کنند، ما در نیم فصل اول ۲ بازیکن خوب خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و به جای آنها بازیکن جذب خواهیم کرد.
سرمربی ذوب آهن از شکل گرفتن باور جدبد در این تیم خبر داد و گفت: ما می خواستیم باور جدید را در ذوب آهن ایجاد کنیم، امروز در لیست ۲۰ نفره بازیکنان جوان زیادی داشتیم که در آینده اتفاقات خوبی برای آنها رقم خواهد خورد، البته نباید از این تیم توقع بیجا داشت باشند.
وی افزود: ما از هشت بازی بیرون از خانه ۱۷ امتیاز کسب کردیم و در سه بازی اخیر گل نخوردیم، بازیکنان ما برای هر بازی باید فکر کنند تا جایگاه خوبی بدست بیاوریم.
ربیعی خوزستان را مهد فوتبال ایران عنوان و بیان کرد: این استان تماشاگران فوتبال فهمی دارد، ویسی سال گذشته کار بزرگی کرد و صنعت نفت را در لیگ نگه داشت.
وی افزود: خوزستان دنیایی از شگفتی فوتبالی است و خدمت زیادی در حق فوتبال ایران کرد، انرژی مثبت فوتبالی در این آبادان وجود دارد، باشگاه صنعت‌نفت مدیر فوتبال فهمی دارد و باید به این تیم زمان داد تا از این بحران خارج شود.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امروز از هفته چهاردهم لیگ برتر با یک گل میزباش صنعت‌نفت آبادان را شکست داد.