شهردار فولادشهر با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ نسبت به سال جاری ۴۶ درصد افزایش داشته است، گفت: در سال ۱۴۰۳ با بودجه ۲۸۵۰ میلیارد ریالی به مردم ایرانشهر فولادشهر خدمت رسانی خواهیم کرد.

به گزارش جارچی اخبار،حسین ایزدی شهردار فولادشهر با بیان اینکه در زمینه وصول بودجه در سال ۱۴۰۲ تا ابتدای بهمن ماه وصولی ۱۶۸ درصدی داشته‌ایم، گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری فولادشهر ۱۹۵۰ میلیارد ریال بوده است که شهرداری فولادشهر با یک برنامه‌ریزی دقیق، علمی و اشراف عملیاتی به فعالیت‌های مختلف حوزه وظایف مدیریت شهری توانسته است تا چهارم بهمن‌ماه به وصول ۲ هزار ۷۳۰ میلیارد ریالی دست پیدا کند که این یک دستاورد برای شهرداری محسوب می‌شود.

ایزدی با بیان اینکه توانسته‌ایم دستاوردهای خوبی در حوزه عمرانی در فولادشهر داشته باشیم، اظهار کرد: هزینه‌های عمرانی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و هزینه های جاری یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال بوده است.

شهردار فولادشهر با اشاره به پیش بینی بودجه ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریالی برای سال ۱۴۰۳ برای فولادشهر، تصریح کرد: از کل بودجه سال ۱۴۰۳ میزان ۱۵۷۰ میلیارد ریال به هزینه‌های جاری و ۱۱۶۰ میلیارد ریال نیز مربوط به هزینه‌های عمرانی خواهد بود.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه چشم انداز مدیریت شهری رشد و توسعه همه جانبه فولادشهر است، اظهار کرد: فولادشهر یک شهر با ظرفیت‌های گسترده است و تمام تلاش شهرداری بر این است که با اتکا به ظرفیت‌های شهری و همراهی و همدلی همشهریان با مدیریت شهری، همه این ظرفیت‌ها به خوبی و با حداکثر توان به کارگرفته شود تا شاهد رشد و توسعه و تعالی همه جانبه فولادشهر عزیز باشیم.