شهردار تبریز گفت: ۵۵ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال در شهر احداث شده که طبق زمانبندی قابل بهره برداری خواهند بود.

به گزارش جارچی اخبار،  یعقوب هوشیار روز جمعه در مراسم بهره برداری از سالن زورخانه ای «گیو»به اهمیت گسترش و توسعه مکان های ورزشی در شهر اشاره کرد و گفت: با همت و تلاش مجموعه شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در ۲ سال گذشته بودجه مناسبی برای ورزش اختصاص داده شده و امیدواریم آینده نیز چندین پروژه ورزشی افتتاح و تقدیم شهروندان عزیز شود.

وی گفت: توجه به ورزش های همگانی و ایجاد زمین های ورزشی اولویت اساسی شهرداری تبریز است.

هوشیار در مورد سالن زورخانه گیو نیز خاطر نشان کرد: زورخانه گیو سومین زورخانه ای است که توسط شهرداری تبریز احداث شده و امیدواریم ورزشکاران و باستانی کاران از این مجموعه های ورزشی به نحو احسن استفاده بکنند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری تبریز نیز با اشاره به پروژه افتتاح سالن زورخانه گیو گفت: با توجه به کمبود شدید سالن زورخانه ای در محدوده مرکزی شهر و به منظور احیاء ورزش های باستانی، شهرداری منطقه ۸ طی ماه های اخیر اقدام به احداث سالن زورخانه ای گیو در بازار صنایع دستی امیریه کرد.

حسین منیری فر گفت: با تلاش عوامل فنی و عمرانی منطقه ۸، عملیات عمرانی و تجهیز زورخانه گیو در حداقل زمان ممکن به پایان رسیده و امروز شاهد افتتاح این پروژه ورزشی هستیم.

وی به اعتبار این پروژه اشاره و آن را ۶ میلیارد ریال اعلام کرد که در مساحتی بالغ بر ۵۰۰ متر مربع احداث شده است.