May 02,2024 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۳

اخبار ویژه

رئیس کمیسیون خانواده شورای شهر اصفهان:

فراخوان «نقش زنان در اداره و توسعه شهر» راهبرد جمع‌سپاری در اصفهان است

فراخوان «نقش زنان در اداره و توسعه شهر» راهبرد جمع‌سپاری در اصفهان است

در فراخوان مشارکت در طرح نقش زنان در اداره و توسعه شهر، هدف این بود که با توجه به برنامه‌ریزی‌ها برای به‌روزرسانی تحقیقات از نظرات مخاطبانی که نیمی از جمعیت شهر هستند، در برنامه‌ریزی‌ها استفاده شود

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه راهبرد جمع‌سپاری یکی از پاسخگوترین راهبردها در جهان امروز است، گفت: فراخوان مشارکت در طرح «نقش زنان در اداره و توسعه شهر» یک راهبرد جمع‌سپاری و مشارکت محور شهروندان است که کمک زیادی به مدیریت شهری می‌کند.

به گزارش جارچی اخبار ، فرزانه کلاهدوزان اظهار کرد: در فراخوان مشارکت در طرح نقش زنان در اداره و توسعه شهر، هدف این بود که با توجه به برنامه‌ریزی‌ها برای به‌روزرسانی تحقیقات از نظرات مخاطبانی که نیمی از جمعیت شهر هستند، در برنامه‌ریزی‌ها استفاده شود.

وی افزود: در پلتفرم باشگاه شهراندیشان به نقش زنان در مدیریت شهر پرداختیم و تعدادی سوال استاندارد برای اطلاع از نیازهای مخاطبان طراحی کردیم که کمک کند در برنامه‌ریزی‌ها از نظرات مخاطبان برنامه‌ها استفاده کنیم و رضایت مخاطب را به‌دست آوریم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه راهبرد جمع‌سپاری یکی از پاسخگوترین راهبردها در جهان امروز است، تاکید کرد: این راهبرد یک رویکرد مهم بوده که با توجه به پیشرفت‌های علم، تکنولوژی و نیازها در حال به‌روزرسانی است.

کلاهدوزان گفت: فراخوان مشارکت در طرح نقش زنان در اداره و توسعه شهر یک راهبرد جمع‌سپاری و مشارکت‌محور شهروندان است که کمک زیادی به مدیریت شهری می‌کند.

وی ادامه داد: برای راهبرد برنامه‌های عملیاتی توجه به نیازها می‌تواند راهگشا باشد، از این‌رو در این برنامه با همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان به تدوین این پرسش‌نامه پرداختیم که انتظار می‌رود شهروندان استقبال خوبی در پاسخ به پرسش‌نامه داشته باشند.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهروندان برای شرکت در فراخوان مشارکت در طرح «نقش زنان در اداره و توسعه شهر» می‌توانند پرسشنامه مربوطه را از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی http://survey.isfahan.ir/vote/۰۲dbf۶۰ تکمیل کنند، افزود: فرصت تکمیل پرسشنامه تا پانزدهم اسفند سال جاری است.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: برنامه اصفهان ۱۴۱۰ به‌روزرسانی و در این برنامه از نظرات مخاطبان استفاده شده است.