تیم فولاد خوزستان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

به گزارش جارچی اخبار، در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی شهر آبادان به مصاف هم رفتند.

آبادانی ها هم‌اکنون با ۱۱ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند و کاندید سقوط هستند و فولاد نیز با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفتند. از طرفی نیز این دو تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر حریفان لیگ یکی خود از دور این رقابت‌ها کنار رفتند.

تلاش‌های دو تیم برای به ثمر رساندن گل در نیمه نخست بازی راه به جایی نبرد تا دو تیم بدون زدن گلی برای نیمه مربیان راهی رختکن شوند.

دقیقه ۷۳ بازی فولادی‌ها صاحب ضربه کرنر شدند که سعید واسعی پشت توپ ایستاد. ارسال این بازیکن با ضربه سر ساسان انصاری همراه شد که سنگربان صنعت نفت موفق به مهار این توپ شد اما توپ برگشتی به موسی کولیبالی رسید تا دروازه خالی را باز کند تا فولاد از حریف پیش بیافتد.

در دقایق پایانی بازی نیز مجتبی نجاریان برای گل دوم فولاد را وارد دروازه میزبان کرد تا این بازی با برتری ۲ بر صفر به پایان برسد. فولادی‌ها با این برد ۱۸ امتیازی شدند و به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

تیم داوری:

داور: روح‌الله شریفی / کمک‌ها: رحیم حاجی پور – علیرضا ممبنی / داور چهارم: عقوب آشوری

ترکیب اولیه دو تیم:

صنعت نفت آبادان :

پیام پارسا – میثم تهی‌دست – فیاض میردورقی – عرفان قهرمانی – محمدصادق بارانی – مهدی حنفی – امیرمحمد پناهی – فرشاد محمدی‌مهر – فاخر تهامی – طالب ریکانی – حسین شنانی

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت – مجتبی نجاریان -موسی کولیبالی – سینا شاه عباسی – وحید حیدریه – محمدرضا غبیشاوی – لوکاس کاندیدو – محمد علی‌نژاد – احسان پهلوان – محمد عسگری – ساسان انصاری

سرمربیاحمد آل‌نعمه