پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد اختلافات داخلی باشگاه به تیم ضربه زده است.

به گزارش جارچی اخبار، نصرالله عبداللهی در خصوص عملکرد استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: سوای نتیجه بازی استقلال در این دیدار عملکرد فنی قابل قبولی نداشته و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد نشد. از طرفی خط دفاعی هم متزلزل ظاهر شد و انسجام لازم همیشگی را در این دیدار نداشت و من نمی‌توانم بگویم حق استقلال در این بازی برد بود. از طرفی ملوان هم واقعاً فوتبال با کیفیتی از خودش به نمایش گذاشت و یکی از تیم‌های خوب حال حاضر فوتبال ما هستند و جایگاهش در جدول هم نشان دهنده این موضوع است. در کل نتیجه تساوی پایاپای بود.

وی در خصوص اختلاف بین نکونام و خطیر هم گفت: متاسفانه از ابتدای فصل هرگز خبرهای خوبی از تعامل بین سرمربی و مدیر عامل نشنیدیم، پیشکسوتان و بزرگان استقلال هم پا پیش گذاشتند تا مشکلات حل شود اگرچه مدتی آرامش برقرار شد اما دوباره این اختلافات شروع شد و شدت آن از گذشته هم بیشتر شد تا مدیر عامل و سرمربی مرتب علیه یکدیگر موضع بگیرند و یکدیگر را به کم کاری متهم کنند، دود این اتفاق به چشم تیم و هواداران خواهد رفت و باعث خواهد شد تیم ضربه ببیند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: به نظرم این موضوع اثرش را روی عملکرد تیم گذاشته است و در بازی با ملوان هم شاهدش بودیم. حتی مقابل صنعت نفت هم عملکرد قابل قبولی ارائه نشد و فقط برنده از زمین خارج شدیم. ادامه این مشکلات و اختلافات باعث برهم‌ خوردن تمرکز بازیکن و مربی می‌شود و مسایل فنی تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه وزارت ورزش متولی استقلال و پرسپولیس است الان زمان آن رسیده که مسوولان وزارت ورزش خصوصا شخص وزیر در این اتفاق ورود کند و اجازه ندهد تیم استقلال بیشتر از این ضربه بخورد اگر نیاز به آشتی دادن است این کار را انجام دهد و اگر نیاز به تغییر است به سرعت این کار را عملی کند، درست است که با تمام مشکلات استقلال با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران صدرنشین است اما تیم بیمار است و این بیماری استقلال را از پا خواهد انداخت پس مسولان وزارت ورزش باید هرچه زودتر ورود کنند تا استقلال دوباره رنگ آرامش را ببیند.