چند وقتی است که صحبتهایی از سوی بعضی از سیاسیون استان مرکزی شنیده می شود که تعدادی از مدیران و نیروهای دولتی درصدد هستند که با استفاده از جایگاه و امکانات از یکسری از کاندیدا به صورت غیرمستقیم حمایت کنند تا بعد از رای آوردن به جایگاه های والاتری نایل شوند و یا جایگاه فعلی خود را حفظ کنند.

به طور حتم دستگاه های نظارتی استان مرکزی هم به خوبی اوضاع را رصد می کنند و از آنها مثل همیشه انتظار داریم که انقلابی و جهادی عمل نمایند ودر صورت بروز تخلف به جد برخوردی قاطع انجام دهند.

در این راستا میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد امنیت انتخابات همچنین بیان می کند: تأکید مستمر وزیر کشور به تمامی مجریان انتخابات همواره این بوده که هیچ مقام و مجری اعم از استاندار، فرماندار، بخشدار و… حق جانبداری از هیچ کاندیدای را آشکار و پنهان ندارد و اگر مشخص شود که این خط قرمز رعایت نشده، حتی روز انتخابات هم باشد عزل می‌شوند.

حال باید دید آیا در صورت اثبات تخلفی این وعده عزل انجام می پذیرد؟البته این مهم هم باید یادآور شد که در بعضی ادوار گذشته نیز این امر مسبوق به سابقه بوده است.

در نهایت امیدواریم که در استان مرکزی انتخابات در فضایی سالم و پرشور برگزار شود و دستگاه های نظارتی و امنیتی با چشم های همیشه تیزبین خود جلوی کاسبان و منفعت طلبان را بگیرند و نگذارند عده ای انتخابات را به اصطلاح مهندسی نمایند.