رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره افزایش ۲ برابری حجم اخبار تولید شده در حوزه اطلاع‌رسانی اقدامات دولت ، از اهالی رسانه که در تبیین دستاوردها و خدمات دولت پیشگام بودند قدردانی کرد.

به گزارش جارچی اخبار، سپهر خلجی با اشاره به توفیقات به دست آمده در حوزه اطلاع‌رسانی و خبر، گفت: در طول ۷ تا ۸ ماه گذشته، شاهد افزایش کمی تولید خبر در دولت بودیم به گونه‌ای که حجم تولید خبر ۲ برابر شده است.

وی تصریح کرد: از همه اهالی رسانه‌ که برای تبیین دستاوردها و خدمات دولت به شورای اطلاع‌رسانی دولت کمک کردند، تشکر می‌کنم؛ بخش مهمی از این مهم توسط همکاران ما در خبرگزاری‌ها انجام شده است و آنها کمک کردند که آنچه در حال انجام است به اطلاع و سمع و نظر مردم برسد.

خلجی با تاکید بر اینکه اقدامات شورای اطلاع‌رسانی دولت، محدود به حوزه خبر نیست، تاکید کرد: بسیاری از اقدامات اثربخش در حوزه اطلاع‌رسانی زمان‌بر است به عنوان مثال در سال گذشته در حوزه تولید مستند، تولید سریال و فیلم‌های سینمایی اقداماتی انجام شده است که امیدواریم در سال آینده آنتن تلویزیون شاهد تولیدات ما در این بخش نیز باشد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: علاوه بر اطلاع‌رسانی، اقدامات دیگری در حوزه انسجام بخشی به بخش‌های مختلف دولت انجام شده است، این اقدامات نیز زمانبر است و به دلیل ابعاد وسیع دولت نیازمند زمان بیشتری برای اجرا و مشاهده خروجی آن هستیم.

خلجی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات رو به جلوی انجام شده، در سال ۱۴۰۳ شاهد تحقق اهداف این شورا و تبیین بهتر اقدامات دولت در سطح جامعه باشیم.