مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قاچاقچی بادام هندی در ملکان و گرانفروش روغن موتور در سراب به پرداخت ۹ میلیارد و پنج میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش جارچی اخبار، صمد حضرتی با بیان اینکه پرونده این میزان کالای قاچاق از سوی نیروی انتظامی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، افزود: ماموران نیروی انتظامی این کالای قاچاق را از یک دستگاه خودروی نیسان وانت در مسیر ملکان به بناب کشف کردند.

وی اظهار کرد: شعبه تعزیرات حکومتی ملکان به پرونده قاچاق ۹۸۰ کیلوگرمی بادام هندی به ارزش ۲ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال رسیدگی کرد و به علت ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام مباشرت و حمل کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را با احتساب بهای خودروی حامل به پرداخت چهار میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

جریمه چهار میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریالی گرانفروش روغن موتور در سراب

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به رسیدگی به پرونده گرانفروشی روغن موتور در سراب گفت: این پرونده از سوی بازرسان اداره صمت به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

حضرتی، ادامه داد: به پرونده گرانفروشی واحد فروش روغن موتور به ارزش ۴۱۴ میلیون و ۳۲۱ هزار ریال در تعزیرات حکومتی سراب رسیدگی شد و شعبه با بررسی آن، به علت دفاعیات غیرموجه و ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام گرانفروشی را محرز و متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال جریمه معادل ۱۰ برابر ارزش گرانفروشی محکوم کرد.