معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به حساسیت بازی تیم تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز زودتر تکمیل شده بر این اساس از تماشاگران عزیز تقاضا داریم دیگر به ورزشگاه تشریف نیاورند و از گیرنده های تلویزیونی بازی را تماشا کنند.

به گزارش جارچی اخبار، سرهنگ هاشم شعفی روز چهارشنبه گفت: ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و تماشاگرانی که به حوالی ورزشگاه رسیدند باید از تپه ها بازی را تماشا کنند بر این اساس از فوتبال دوستان و هواداران می خواهیم که از تماشای فوتبال در ورزشگاه منصرف شوند.

وی افزود: ورزشگاه ۷۰ هزار نفری یادگار امام(ره) تبریز تکمیل شده و دیگر جایی برای نشستن یا سرپا ایستادن وجود ندارد بر این اساس هواداران از منزل و گیرنده های تلویزیونی خود بازی ۲ تیم تراکتور و سپاهان را تماشا کنند.

دیدار معوقه تیم‌های تراکتور و سپاهان از چارچوب بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه ۱۵ فروردین در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

تراکتور هم اکنون با ۳۸ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارد و تیم سپاهان با ۳۷ امتیار در تعقیب این تیم است.