جمعی از روسای تشکل های دینی و هیات های مذهبی، روحانیون و طلاب آذربایجان شرقی با حضور در ستاد فرماندهی سپاه عاشورا در تبریز، از عملیات “وعده صادق ” و دلاوری سپاهیان اسلام قدردانی کردند.

به گزارش جارچی اخبار، در این دیدار که روز یکشنبه در محل ستاد فرماندهی سپاه عاشورا برگزار شد، مسئولان و دست اندرکاران تشکل های دینی و مذهبی و هیات های حسینی تبریز با سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا دیدار و بر حمایت خود از انجام عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی تاکید و اضافه کردند: این عملیات تلنگری کوچک به غاصبان کودک کش قدس شریف است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این دیدار ، گفت: عملیات «وعده صادق» سپاه علیه اهداف صهیونیستی نشان داد که اکنون گزینه های مورد نظر جمهوری اسلامی ایران روی میز است.

حجت الاسلام محمود حسینی این عملیات را موفق و غرورآفرین علیه اهداف رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی خواند و اظهار کرد: این تنبیهی کوچک در مقابل گستاخی های اخیر اسرائیلی ها علیه منافع و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی بود و به خوبی نشان داد که اکنون قدرت بازدارندگی ما به حدی است که نه تنها این رژیم جعلی و موقت بلکه حتی هیچ یک از طرفداران و حامیان صهیونیست ها نیز جرات کوچکترین اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

وی با اشاره به رضایت مردم ولایی و انقلابی کشور و به ویژه مردم بصیر و متدین آذربایجان شرقی از انجام این عملیات، گفت: رژیم صهیونیستی امروز مثل همچون کسی است که برای نجات خود از غرق شدن دست به هر اقدامی می زند.

حسینی ادامه داد: اقدام دیشب سپاه نشان داد که اکنون دیگر گزینه های ایران روی میز است و اگر صهیونیست ها و حامیان آنها کوچکترین اشتباهی در قبال این موضوع مرتکب شوند به طور حتم با جواب کوبنده تری روبرو خواهند شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.