فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان گفت: با اجرای عملیات « وعده صادق » دشمن فهمید که اراده و خواست نیروهای مسلح عملی و کاملا قابل اجراست و به اعتراف خودشان همه معادلات نظامی به هم خورد.

به گزارش جارچی اخبار، سرتیپ امیر حسین شفیعی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش در این قرارگاه عملیاتی با حضور فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه عملیات “وعده صادق” ماموریت تاریخی و به یادماندنی بود ، گفت: این عملیات راهبردی ابعاد مختلف یک عملیات ترکیبی را داشت.

وی با بیان اینکه ما امروز در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب می توانیم اراده خود را به دشمن تحمیل کنیم،گفت: همه موفقت هایمان در سایه روحیه بسیجی به دست آمده است.

سرتیپ شفیعی با اعلام اینکه تا آخرین قطره خون مان پای این ملت و مملکت ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: دشمنان خیلی تلاش کرد بین نیروهای مسلح اختلاف بیندازد اما کاملاً شکست خوردند، دلیل شکست شان نیز این بود که همه ما یک فرمانده داریم.

وی با بیان اینکه همه ارکان ارتش از تفکر و روحیه بسیجی برخوردارند، اظهارکرد: ما ذره ای از اعتقادمان عقب نشینی نخواهیم کرد.

عملیات وعده صادق کمر رژیم غاصب اسرائیل را شکست

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا هم با بیان اینکه نقش نیروهای مسلح ما در تاریخ ارتش های دنیا بی بدیل و بی نظیر است، گفت: از دل ارتش قهرمان مردان بزرگی همچون شهید صیاد، شهید فکوری، شهید ستاری و شهید بابایی وارد میدان شده اند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر اقتدار نیروهای مسلح بود، گفت: ما دفاع مقدس را با دست خالی و در اوج مظلومیت پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه با عملیات اخیر نیروهای مسلح همه محاسبات دشمن به هم ریخت، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در جنگ سی و سه روزه شاخ رژیم صیهونیستی را شکسته بود و در عملیات وعده صادق کمر رژیم غاصب اسرائیل شکست.

سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشور با تبریک روز مقدس ارتش جمهوری اسلامی به فرماندهان و کارکنان ارتش در استان، گفت: ارتش با حمایت های پیامبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب مسیر خودکفایی و اقتدار را طی کرد.

وی با بیان این جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمود: “ارتش، ارتش اسلام است و احترام دارد” ، گفت: خداوند را شاکریم که اتحاد و اتفاق بی سابقه ای بین نیروهای مسلح حاکم است.

سردار علی محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی هم گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که جمهوری اسلامی به چه میزان در بین ملت ها و مستضعفان جهان محبوب است و توان تنبیه دشمن متجاوز را دارد.

فرماندهان نیروهای مسلح استان به مناسبت روز ارتش ( ۲۹ فروردین ) در ستاد لشکر ۲۱ حمزه حاضر شدند و پس از سان دیدن از نیروها این قرارگاه، این روز را به ارتشیان قهرمان تبریک گفتند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه – ۲۶ فروردین ماه – با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.