به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راهبر ترابر انرژی، در آئین افتتاحیه پانزدهمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان که با حضور رئیس شرکت پخش فراوردههای نفتی ناحیه شاهین شهر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی منطقه اصفهان برگزار شد، مدیرعامل شرکت راتا ضمن قدردانی از رویکرد حرفهای کارشناسان این شرکت، به مزایای برندینگ اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح در کشور می تواند ضمن کاهش تصدی گری دولت، ارتقاء بهره وری عملکرد را در این حوزه به دنبال داشته، رضایتمندی تمامی ذینفعان آن را افزایش دهد.
ابراهیم کاویانی پور افزود: هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بنزین در کشور که قادر به تولید سوخت با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا میباشد؛ از تمامی ظرفیت های خود برای تحقق اهداف عالیه طرح برندینگ استفاده خواهد کرد.
غلامرضا بهرامی، رئیس شرکت پخش فراوردههای نفتی ناحیه شاهین شهر نیز با حضور در این افتتاحیه، ضمن قدردانی از برگزاری مراسم و اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای بهینه طرح برندینگ، عنوان کرد: حسن سابقه پالایشگاه اصفهان، رغبت کافی را برای الحاق جایگاهها به این برند ایجاد می کند.
مسعود حاجی رحیمی، مدیر جایگاه سوخت مهستان نیز در این افتتاحیه از ورود به این طرح اظهار خرسندی نمود و اظهار امیدواری کرد این رویداد، آغاز تحولات مثبت برای جایگاه تحت مدیریت وی باشد.
جایگاه مهستان، پانزدهمین جایگاه ملحق شده ذیل برند پالایشگاه اصفهان بوده و هدف گذاری شرکت راتا برای اجرای طرح برندینگ، الحاق ۲۰۰ جایگاه سوخت مایع به برند پالایشگاه اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۳ می باشد.