به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راهبر ترابر انرژی، در آئین افتتاحیه پانزدهمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان که با حضور رئیس شرکت پخش فراورده­های نفتی ناحیه شاهین شهر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده­های نفتی منطقه اصفهان برگزار شد، مدیرعامل شرکت راتا ضمن قدردانی از رویکرد حرفه­ای کارشناسان این شرکت، به مزایای برندینگ اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح در کشور می تواند ضمن کاهش تصدی گری دولت، ارتقاء بهره وری عملکرد را در این حوزه به دنبال داشته، رضایت­مندی تمامی ذینفعان آن را افزایش دهد.

ابراهیم کاویانی پور افزود: هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بنزین در کشور که قادر به تولید سوخت با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا می­باشد؛ از تمامی ظرفیت های خود برای تحقق اهداف عالیه طرح برندینگ استفاده خواهد کرد.

غلامرضا بهرامی، رئیس شرکت پخش فراورده­های نفتی ناحیه شاهین شهر نیز با حضور در این افتتاحیه، ضمن قدردانی از برگزاری مراسم و اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای بهینه طرح برندینگ، عنوان کرد: حسن سابقه پالایشگاه اصفهان، رغبت کافی را برای الحاق جایگاه­ها به این برند ایجاد می کند.

مسعود حاجی رحیمی، مدیر جایگاه سوخت مهستان نیز در این افتتاحیه از ورود به این طرح اظهار خرسندی نمود و اظهار امیدواری کرد این رویداد، آغاز تحولات مثبت برای جایگاه تحت مدیریت وی باشد.

جایگاه مهستان، پانزدهمین جایگاه ملحق شده ذیل برند پالایشگاه اصفهان بوده و هدف گذاری شرکت راتا برای اجرای طرح برندینگ، الحاق ۲۰۰ جایگاه سوخت مایع به برند پالایشگاه اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۳ می باشد.