در هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال، خیبر خرم‌آباد ،تیم صدرنشین در شیراز برابر فجر شهید سپاسی شکست خورد و چادرملو مقابل سایپا به پیروزی رسید.

به گزارش جارچی اخبار، هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز با انجام ۹ دیدار برگزار شد.

در بازی‌های امروز، خیبر خرم‌آباد صدرنشین دسته اول با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب فجرشهید سپاسی شد. خیبر با وجود شکست با ۶۴ امتیاز صدرنشین باقی ماند و فجرشهید سپاسی هم با ۵۸ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده سوم قرار گرفت تا مدعی صعود باشد.

چادرملوی اردکان دیگر تیم مدعی لیگ یک هم، در یک بازی مهم برابر سایپا قرار گرفت و توانست نارنجی‌پوشان را ۲ بر یک شکست دهد.

چادرملو با این برد ۶۰ امتیازی شد و با حفظ رده دوم، اختلافش را با صدر جدول کمتر کرد و به ۴ امتیاز رساند. سایپا هم با ۴۱ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

نفت مسجد سلیمان دیگر تیم مدعی هم برابر پارس‌جنوبی جم به تساوی بدون گل رسید و با ۵۵ امتیاز در رده چهارم باقی ماند. پارس‌جنوبی هم ۳۹ امتیاز در رده نهم ایستاد.

در سایر بازی‌های امروز، دریای بابل برابر مس شهربابک و خوشه طلایی برابر آریو اسلامشهر به تساوی یک – یک رسیدند. داماش گیلان یک بر صفر شهر راز شیراز را شکست داد و شهرداری آستارا برابر استقلال آبی‌پوش ملاثانی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

نفت و گاز گچساران برابر مس سونگون با تساوی بدون گل متوقف شد و مس کرمان هم با یک گل برابر شاهین بندر عامری به پیروزی رسید.