مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی عبدالهی با اعلام این خبر گفت: یکی از موضوعات مهم و مورد پیگیری سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان، تثبیت اختصاص سوخت گازوئیل برای ناوگان دیزلی درون‌شهری است.

او با بیان اینکه نخستین سامانه متحرک ثبت تخلف هوشمند ناوگان درون‌شهری (خودروهای پژو ۲۰۶) همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان با حضور فرمانده راهور فراجا افتتاح شد، افزود: در حوزه کنترل ناوگان بار به‌صورت هوشمند، ساماندهی، مدیریت و روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تردد خودروهای باری بزرگ مقیاس در شهر منجر به ایجاد ترافیک می شود، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه به روان‌سازی ترافیک در معابر شهری کمک بسیاری می‌کنیم.

او اضافه کرد: مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه برای نخستین‌بار در شهر اصفهان راه‌اندازی می شود و امیدوارم در آینده نزدیک سایر کلان‌شهرها نیز از آن استفاده کنند.