استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی ، این نهاد مردمی را نمادی از همدلی و هم‌زبانی مردم و نظام در راستای توسعه و پیشرفت کشور دانست.

به گزارش جارچی اخبار، مالک رحمتی در این پیام ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را که به عنوان نمادی از تعهد و توانمندی مردم عزیزمان به عمران و آبادانی است، تبریک گفته است.
وی در این پیام با بیان اینکه بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی، نقش بی‌بدیلی در توسعه و پیشرفت کشورمان داشته است، خاطرنشان کرده است: تجربه‌ بسیج سازندگی در حوزه عمران و آبادانی، نمونه‌ای برجسته از همت و تعهد مردم عزیز کشورمان در توسعه‌ زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی است.

رحمتی اظهار کرده است: در این مسیر از توانمندی‌های بسیجیان خستگی ناپذیر در اجرای پروژه‌های عظیم عمرانی در جای جای استان مان بهره‌مندیم که به رشد و رونق مناطق مختلف و خدمت رسانی به مردم، کمک بی‌دریغی می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شده است: تلاش‌های بی‌وقفه و آمادگی دائمی بسیجیان در پشتیبانی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، موجب شده تا بتوانیم با اطمینان، به امید آینده بهتر بنگریم.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در این مسیر پرفراز و نشیب، با وحدت و همت، به سوی روزهای روشن‌تر پیش می‌رود، اظهار امیدواری کرده است: همه‌ ما با همت و همدلی، به بزرگداشت تلاش‌های بی‌وقفه بسیجیان در جهت توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، ادامه دهیم.