پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مدیران باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد یک مربی تراز اول مثل برانکو بیاورند که تیم روند مثبت داشته باشد و هواداران هم راضی باشند.

به گزارش جارچی اخبار، اسماعیل حلالی، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: خوشبختانه در بازی مقابل نساجی، بازیکنان تمرکز زیادی داشتند و نسبت به بازی گذشته تیم سرحال‌تر بود. در نیمه اول ما به خواسته‌های خودمان نرسیدم ولی در ۴۵ دقیقه دوم با اینکه ۱۰ نفره بودیم توانستیم نساجی را در خانه ببریم و به ۳ امتیاز برسیم. امیدوارم تیم در آخر به تنها هدفمان برسیم و تمامی هواداران پرسپولیس خوشحال باشند و قهرمانی برازنده تیمی است که اشتباه نداشته باشد.

وی در مورد دبل کردن اوستون اورونوف در این بازی، گفت: ما متاسفانه در تیم‌مان چنین بازیکنانی را کم داریم که بتواد همه کاری انجام دهد. خوشحالم که اوسمار از او به نحوه احسن استفاده می‌کند. امیدوارم اورونوف تا انتهای لیگ کیفیت خودش را حفظ کند و برای تیم بجنگد. قطعا مدیران برای فصل بعد باید بازیکنان باکیفیتی مثل اورونوف به خدمت بگیرند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اخراج سروش رفیعی، یادآور شد: سروش در آن لحظه اشتباه کرد. اما خوشحالم که دلسوز تیم است. امیدوارم در ادامه تمرکز خود را از دست ندهد و کارت‌های بی دلیل دریافت نکند. چون او بازیکن مهمی در خط هافبک برای پرسپولیس و امیدوارم کمی روی احساساتش هم کنترل داشته باشد.

حلالی در خصوص اینکه آیا اوسمار ویرا می‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت پرسپولیس در فصل بعد باشد، خاطرنشان کرد: من در حال‌حاضر نظری در خصوص سرمربیگری اوسمار نمی‌دهم و همه چیز به مدیریت باشگاه بستگی دارد. امیدوارم مدیران باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد یک مربی تراز اول مثل برانکو بیاورند که تیم روند مثبت داشته باشد و هواداران هم راضی باشند.

وی در مورد اینکه کدام تیم به قهرمانی می‌رسد، تصریح کرد: بازی استقلال و ذوب‌آهن همه شاهد بودند که در ثانیه‌های آخر استقلال گل دوم را زد و اینگونه بازی‌ها لیگ را زیبا می‌کنند اما من علاقه دارم پرسپولیس قهرمانی را تکرار کند و این موضوع به نتایج آخر هفته بستگی دارد و امیدوارم ۴۰ میلیون هوادار خوشحال باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی بعدی برابر هوادار تهران، عنوان کرد: ما نباید به اسم تیم نگاه کنیم و باید به عملکرد خودمان بپردازیم. اما شک ندارم پرسپولیس برنده این دیدار می‌شود و امیدوارم کادرفنی تا آخر فصل حاشیه‌ها را از تیم دور کنند.