رئیس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: چهار نفر از اعضای این شورا و بازرسان ویژه هیئت نظارت بر انتخابات استان بر انتخابات مرحله دوم مجلس شبستر نظارت می کنند.

به گزارش جارچی اخبار، صمد عزیزی اظهار کرد: این نفرات از فردا صبح در شهرستان شبستر مستقر می شوند.

وی افزود: هیئت نظارت استان آذربایجان شرقی برای نظارت از نزدیک به طور میدانی جهت برگزاری هر چه بهتر مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در شهرستان شبستر نمایندگان خود را مستقر می کنند.

وی افزود: علاوه بر هیئت نظارت شهرستان شبستر یک عضو نیز از اعضای نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی به طور ویژه و سه بازرس ویژه تحت نظارت وی در شهرستان شبستر فعالیت خواهند کرد.

عزیزی همچنین خاطرنشان کرد: مردم حوزه های انتخابیه می توانند گزارش‌ها و اخبار خود را به هیئت نظارت شهرستان و بازرسان ویژه ارائه دهند یا گزارش‌های خود را در سامانه مردم ناظر شورای نگهبان ثبت کنند.

وی یادآور شد: این اقدامات در جهت برگزاری هر چه بیشتر انتخابات سالم مطابق قانون و همراه با آرامش انجام می‌شود تا مردم از حسن اجرای انتخابات در حوزه‌های باقیمانده اطمینان کامل داشته باشند.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی در حوزه های «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «میانه» و «شبستر» به دوره دوم کشیده شده و ۱۲ نفر در این مرحله برای تصدی ۶ کرسی به رقابت خواهند پرداخت.

در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز ۲ نفر و میانه یک نفر به طور مستقیم راهی مجلس شدند و هشت نفر از تبریز برای تعیین چهار نماینده، ۲ نفر از میانه برای تعیین یک نماینده و ۲ نفر از شبستر برای تعیین یک نماینده راهی دور دوم شدند.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا بیست و یکم اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح برگزار می شود.