فرمانده سپاه عاشورا گفت: دستاورد انتخابات امروز، مجلس و مردمی قوی، حل مشکلات کشور و مجلس انقلابی برای خدمت و جوابگویی به مشکلات مردم است.

به گزارش جارچی اخبار،  سردار اصغر عباسقلیزاده روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل استقرار صندوق ویژه رای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، اظهار کرد: انتخابات، مایه عزت و تعیین سرنوشت ملت ایران است.

وی افزود: همه ما در راستای نقش آفرینی در انقلاب اسلامی باید در تمامی عرصه‌ها، حضور فعال داشته باشیم که حساس ترین و مهمترین عرصه حضور نیز صحنه‌های انتخابات است.

عباسقلیزاده گفت: اهمیت مشارکت مردم در این انتخابات، مساوی با اهمیت انقلاب است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد مردم در نخستین انتخابات انقلاب پای کار بوده و تا امروز پای ثابت تمامی عرصه‌ها هستند، افزود: حضور امروز مردم، نشان می‌دهد که همچنان ثابت قدم و پای آرمان های انقلاب و راه شهدا ایستاده اند.

دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز همزمان با ۱۵ استان دیگر در سه حوزه انتخابیه «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «میانه» و «شبستر» در آذربایجان شرقی شروع شده است و یکهزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای برای این دوره پیش‌بینی شده است.

آذربایجان شرقی ۱۹ کرسی در مجلس دارد که ۱۳ نماینده در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم راهی مجلس شدند و سرنوشت ۶ کرسی به دور دوم کشیده شد.