نمایشگاه دانشگاه، صنعت،راه و اشتغال با عنوان «صدرا» برای جذب و اشتغال دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گشایش یافت.

به گزارش جارچی اخبار،  این نمایشگاه از امروز (شنبه) به مدت سه روز تا ۳۱ اردیبهشت با شرکت بیش از ۷۰ شرکت دولتی و خصوصی و صاحبان صنایع، واحدهای آموزشی، تجاری و بیمه در سالن چندمنظوره شهید بیوک منیرسرابی این دانشگاه دایر است.

معرفی دانشجویان به صنعت و بازار کار، معرفی فرصت های شغلی به دانشجویان جویای کار با حضور صاحبان کسب و کار صنایع استان، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان در بنگاه های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی از اهداف این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه نمایندگان شرکت ها و صاحبان واحدهای تولیدی، آموزشی، تجاری و بیمه ای از جمله مجموعه تراکتورسازی ایران، کبریت سازی، صنایع شیرین عسل، کانون فرهنگی آموزشی قلم چی، بنیاد ملی نخبگان، شهرداری تبریز، بیمه ها، سازمان نظام مهندسی و کانون وکلای دادگستری استان توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند و برحسب نیازسنجی های خود اقدام به جذب و اشتغال دانشجویان می کنند.

دانشجویان علاقه مند با حضور در این نمایشگاه توانمندی های علمی و فنی خود را ارایه می کنند و با ارتباط مستقیم با صاحبان صنایع و واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه و تکمیل فرم های ارزیابی علاقه مندی خود را برای اشتغال در این واحدها اعلام می کنند.

علاقه مندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ به محل برگزاری آن مراجعه کنند.