سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه، از این شهید بزرگوار به عنوان شخصیتی مردمی و دلسوز یاد کرد.

به گزارش جارچی اخبار، هادی رضایی روز چهارشنبه در خصوص شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه، اظهار کرد: ابتدا شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت عرض می‌کنم. آیت‌الله رئیسی چهره‌ای مردمی و دلسوز بود که همواره توجه ویژه‌ای به ورزش داشت. در چند مراسم تقدیر از ورزشکاران و قهرمانان نیز حضور یافت و از آنان تجلیل کرد.

رضایی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در دوره‌ای که تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت عنایت ویژه‌ای به ورزش به ویژه ورزش مشهد داشت و من از نزدیک شاهد تمام فعالیت‌های او بودم و از آن زمان نیز خاطرات بسیار خوبی دارم.

سرمربی والیبال نشسته همچنین با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته در اوایل اردیبهشت ماه امسال در تبریز ، گفت: تیم ملی در مدت برگزاری اردو مورد توجه و لطف شهیدان آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه و همچنین مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت. شهید رحمتی یک روز به اردوی تیم ملی آمد و یک ساعت در سالن از نزدیک نظاره‌گر تمرینات بود. او عنایت ویژه‌ای به من و ملی‌پوشان والیبال نشسته داشت.

رضایی با بیان اینکه بعد از اردوی تبریز میهمان آیت‌الله آل‌هاشم بودیم، گفت: برخورد این شهید بزرگوار با ما بسیار دوستانه و عالی بود و لطف زیادی به والیبال نشسته داشت. او با اعضای تیم به گفت‌وگو نشست و عکس یادگاری انداخت. برخورد با شهیدان رحمتی و آیت‌الله آل‌هاشم در تبریز برای من درس‌ها و خاطرات زیادی از این ۲ شهید عزیز داشت.

تیم ملی والیبال نشسته ایران پرافتخارترین و قدرتمندترین تیم جهان است. این تیم در ۹ دوره حضور در پارالمپیک ۷ مدال طلا و ۲ نقره کسب کرده است. هادی رضایی سرمربی این تیم در کسب این ۹ مدال نقش اساسی داشته است.

والیبال نشسته ایران همچنین هشت عنوان قهرمانی جهان و چهار مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی را در کارنامه دارد. این تیم خود را برای حضوری قدرتمند در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می‌کند.