پیشکسوت فوتبال عقیده دارد پرسپولیس فرصت خوبی برای قهرمانی به دست آورده است ولی باید مراقب دو هفته پایانی باشد.

به گزارش جارچی اخبار، حمید درخشان در خصوص برتری پرسپولیس مقال استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی به معنی واقعی کلمه دو نیمه متفاوت داشت. پرسپولیس در نیمه اول بازی سردرگم و بی برنامه و با استرس بالا در زمین حضور داشت و این را در شیوه بازی تیم و نتیجه‌ای که رقم خورد دیدیم. در سمت مقابل استقلال خوزستان بود که شجاعانه بازی کرد و بعد از گل اول هم روحیه بالایی پیدا کردند و توانستند گل‌های بعدی را بزنند.

وی افزود: بین دو نیمه تغییرات خوبی در پرسپولیس رقم خورد و با نگرش متفاوتی بازیکنان وارد زمین شدند ولی هنوز از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل بودند و انرژی کافی برای برگشت به بازی را نداشتند. به نظرم اخراج بازیکن استقلال خوزستان و بعد از آن پنالتی که در محوطه جریمه رقم خورد ورق را برگرداند و بعد از آن بود که پرسپولیس متوجه شد می‌تواند به بازی برگردد و به خوبی هم این کار را کرد. شما نگاه کنید به جز این ۴ گلی که به ثمر رسید دو توپ دیگر هم باید وارد دروازه می‌شد که یکی را گلر دفع کرد و دیگری با بدشانسی به تیر دروازه خورد. یک پنالتی دیگر هم روی اورونوف اتفاق افتاد که به نظر من از چشم داور دور ماند.

پیشکسوت فوتبال در مورد تساوی استقلال در قائمشهر و بازگشت پرسپولیس به صدر جدول هم توضیح داد: من در مورد تیم دیگر نظری نمی‌دهم ولی خب پرسپولیس با این بازی خصوصاً عملکردش در نیمه دوم نشان داد شایسته قهرمانی است و اگر همین ریتم و روند را در دو بازی بعدی حفظ کند قطعاً قهرمان خواهد شد. ولی نکته مهم اینجاست که نباید کار را تمام شده در نظر گرفت. هم بازی با شمس آذر در قزوین دشوار است و هم تقابل با مس رفسنجان و هر دو تیم پتانسیل امتیاز گرفتن از پرسپولیس را دارند. تیم باید هوشیار باشد و با همین کیفیت نیمه دوم بازی با استقلال خوزستان دو بازی بعدی را به میدان برود تا فرصتی که در اختیارش قرار گرفته را از دست ندهد.