بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش جارچی اخبار، این نمایشگاه از امروز سه شنبه هشتم تا یازدهم خرداد در ۲۲ هزار مترمربع فضای مسقف سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان و ۹۵۰ هزار مترمربع فضای باز نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن، کره، مالزی و تایوان برپا شده است.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، البرز، زنجان، یزد، گلستان، خراسان شمالی و فارس انواع مصالح ساختمانی، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، ماشین آلات بتنی و صنعتی، چینی و سرویس بهداشتی، آجرنما و کفپوش به نمایش گذاشته شده اند.

آسانسور و قطعات وابسته، درب و پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی، سقف کاذب، عایق های رطوبتی، درب اتوماتیک، لوله و اتصالات پلی پروپیلن و سیستم های تهویه مطبوع از دیگر لوازم و قطعات به نمایش گذاشته در این نمایشگاه است.

فعالان صنعت ساختمان و علاقه مندان به این حوزه برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.

سالانه دهها نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز با حدود ۵۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیده برای متخصصان و علاقه مندان برگزار می شود.