کاروان دوچرخه سواران جانباز بصیر تبریز برای حضور و شرکت در سی و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهسپار حرم امام خمینی (ره) شدند.

به گزارش جارچی اخبار،  این کاروان ۱۴ نفره با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و گرامیداشت شهدای خدمت برای نهمین سال پیاپی از امروز /سه شنبه/ مسیر ۶۰۰ کیلومتری تبریز تا تهران را در یک هفته رکاب می زنند و در مرحله اول مسیر تبریز تا بستان آباد را طی خواهند کرد.

کاروان یاد شده در شش مرحله بعدی مسیر بستان آباد – میانه، میانه – زنجان، زنجان – تاکستان، تاکستان – آبیک، آبیک – تهران و تهران تا حرم مطهر را رکاب می‌ زنند و در پایان و پس از حضور در مراسم حرم مطهر، به شهر مقدس قم برای زیارت حرم حضرت معصومه (س) رفته و بلافاصله بعد از زیارت، از آنجا با اتوبوس به تبریز بازخواهند گشت.

اعضای نهمین سفر کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی در مسیر حرکت خود برنامه‌های مختلف فرهنگی مانند زیارت مزار شهدا در گلزار شهدای شهرها و روستاهای مختلف، حضور در نماز جمعه شهرستان ابهر و دیدار با خانواده شهدا را اجرا خواهند کرد.

این کاروان متشکل از ۱۴ جانباز بصیر آذربایجان شرقی با ۱۴ دوچرخه ۲ سرنشینه با مجموع اعضای کاروان ۴۰ نفر راهی زیارت مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می شوند.

توانمندی های ورزشی جانبازان بالاست

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در مراسم بدرقه کاروان دوچرخه سواران بصیر، اعزام این ورزشکاران را ارج نهادن به مقام شامخ امام راحل و نشان دادن توانمندی های ورزشی جانبازان بیان و اظهار کرد: از تمام دستگاه ها و سازمان خدمات رسان که در طول مسیر کاروان را همراهی می کنند، تشکر می کنیم.

سرهنگ الیاس گل محمدزاده هدف اصلی و مهم بنیانگذار جمهوری اسلامی را تحقق وحدت مسلمانان در جهان برشمرد و ادامه داد: امروز به واسطه رشادت ها و فداکاری های جانبازان هشت سال دفاع مقدس به این هدف مهم رسیده ایم و اکنون جمهوری اسلامی به کعبه آمال و آرزوهای ملت های آزاده تبدیل شده است.

وی یادآور شد: تدابیر داهیانه مقام رهبری و سیاست های منطقه ای دولت آیت الله شهید رییسی موجب شده است امروز تمام نقشه های دشمنان در منطقه خنثی شده و کشورهای مختلف که شاید در گذشته روابط سردی با ما داشتند، به سمت ایران سوق داده می شوند.