معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لزوم توجه جدی به گسترش برنامه‌های اوقات فراغت در محلات و فضاهای عمومی کشور، تاکید کرد: غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت در مناطق محروم باید در اولویت باشد.

به گزارش جارچی اخبار،  «سینا کلهر» روز سه‌شنبه در یکصدو پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: گزارش‌هایی که در این جلسات ارائه می‌شود نیز باید به آمار واقعی مستند باشد و به نقطه هدف برسد.

وی ادامه داد: ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه‌های مشترک با دستگاه‌های متعدد دارد و باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌شرقی نیز با بیان این‌که جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید رویکرد برنامه‌محور داشته باشد، گفت: اگر این جلسات فاقد برنامه باشد، به اهداف مشخص و مطلوب دست نخواهیم یافت.

سیدکاظم یکانی گفت: جهت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان باید از همه امکانات و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان به نحو مطلوب و مناسب استفاده شود.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت جوانان از جمله مسائل مهم جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌آید، افزود: متأسفانه اطلاع‌رسانی ضعیف و ناقص در این راستا برنامه‌های این حوزه را با چالش و مشکل مواجه کرده است که امیدواریم با اطلاع‌رسانی مناسب شاهد پیشرفت برنامه‌ریزی‌های بهتر در استان باشیم.

وی ادامه داد: هرچند در حوزه جوانان و به خصوص اوقات فراغت برنامه‌ها زیادی اجرا شده و همه دستگاه‌ها به‌نوعی درگیر هستند اما باید برنامه‌های طرح غنی‌سازی هدفمند و هدایت شده باشند.

در این جلسه از چند دستگاه و مؤسسه برتر در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت نیز تجلیل شد.