یک نماینده مجلس دوازدهم گفت: آنچه که دیوان دادگستری لاهه اعلام کرده است، ناظر بر نسل کشی و جنایتکار خواندن نتانیاهو و گالانت یک مستند بسیار آشکار است که هیچ‌گونه راه گریزی ندارد و قطعا جامعه جهانی و دادگاه باید حکم جدیدتری را صادر کند و باید با این‌ها برخورد جدی شود.

به گزارش جارچی اخبار، ابولفضل ظهره‌وند درباره آنچه که در کمپ رفح رخ داده است، گفت: اتفاقی که در کمپ پناهجویان فلسطینی؛در رفح افتاد آن هم کمپی که خود رژیم صهیونیستی آن را به عنوان منطقه امن اعلام کرده بود، بسیار تفاوت داشت با مناطقی که این رژیم به آن‌ها حمله می‌کرد. این اتفاق خوی جنایتکاری رژیم صهیونیستی را نشان داد، این‌که این رژیم تابع هیچ‌یک از  قواعدی که خودش اعلام کرده نیست.

این نماینده مجلس دوازدهم یادآور شد: آنچه که دیوان دادگستری لاهه اعلام کرده است، ناظر بر نسل کشی و جنایتکار خواندن نتانیاهو و گالانت بوده و بسیار آشکار است که هیچ‌گونه راه گریزی ندارند و قطعا جامعه جهانی و دادگاه باید حکم جدیدتری را صادر کند و باید با این‌ها برخورد جدی شود.

وی ادامه داد: من برای کشورهای عربی که دیگر نهدر پیشگاه خدا و تاریخ، بلکه در پیشگاه مردم خودشان هم هیچ آبرویی برای‌شان نمانده است، از جمله مصر که یک سربازشان هم کشته شده است و هنوز هم منفعل هستند.

ظهره‌وند بیان کرد: باید جهان اسلام و عرب آستین بالا بزنند و برخورد جدی با این رژیم جنایتکار داشته باشند. این دیگر ته جنایتکاری و آخر هر اتفاق بدی است که می‌تواند از یک ساختار سیاسی سر بزند. جامعه جهانی نمی‌تواند بیش از این منفعل باشد، زیرا پاسخی هم ندارند. اتفاق کمپ رفح وحشتناک بود، اسرائیل هم نشان داد به چیزی که خودش قبول کرده بود هم تعهد و پای‌بندی ندارد.