مامه تیام که دوران کوتاه مدت و درخشانی در سال ۲۰۱۸ در استقلال داشته و عملکردش همچنان طی سالیان اخیر مورد توجه هواداران فوتبال در ایران بوده، به کارش در باشگاه پندیک اسپور ترکیه پایان داد.

به گزارش جارچی اخبار، این ستاره سنگالی که پس از دو فصل و نیم حضور درخشان در کایسری اسپور ترکیه، سال گذشته از این تیم به پندیک اسپور پیوست و در ۱۷ مسابقه  دور برگشت ۶ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل داد، بنابر اعلام این باشگاه قراردادش را ادامه نداده و طی توافق دو جانبه به پایان همکاری رسیده‌اند.

مامه تیام پس از جدایی از استقلال یک فصل در عجمان امارات بازی کرد، اما پس از آن در پنج سال متوالی اخیر در سطح اول فوتبال ترکیه برای کاسیم پاشا، فنرباغچه، کایسری اسپور و پندیک اسپور به میدان رفته که احتمالا بازهم در همین کشور به کارش ادامه بدهد.

با وجود شایعات زیادی مبنی بر تمایل باشگاه‌های ایرانی برای جذب مامه تیام، اما رسانه‌های ترکیه‌ای خبر از انتقال این ستاره سنگالی به باشگاه ایوب اسپور داده‌اند و احتمالا به زودی این اتفاق بیفتد.

مامه تیام در زمستان سال گذشته با انتقال یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورویی از کایسری اسپور به پندیک اسپور رفت و بعید به نظر می‌رسد باشگاهی در ایران قادر به خرید این ستاره سنگالی باشد و ایوب اسپور، مقصد احتمالی او خواهد بود.