در حالیکه طبق بخشنامه، ادارات دولتی امروز باید چند ساعتی زودتر از موعد همیشگی تعطیل شوند، برخی مدیران، نیروهای پیمانکاری را ملزم به حضور در ادارات طبق روال همیشه کرده‌اند.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایلنا،  جمعی از نیروهای شرکتیِ ادارات دولتی به تبعیض اعمال شده بین نیروی‌های رسمی و شرکتی اعتراض کردند.

این نیروها گفتند: بخش عمده‌ای از کارهای سخت در ادارات برعهده‌ی نیروهای شرکتی است، اما تفاوت بسیاری در دریافت حقوق و مزایا بین این نیروها و نیروهای رسمی وجود دارد.

آن‌ها به بخشنامه تعطیلیِ زودهنگام ادارات دولتی در روز شنبه اشاره کردند و گفتند: در حالیکه طبق بخشنامه، ادارات دولتی امروز باید چند ساعتی زودتر از موعد همیشگی تعطیل شوند، برخی مدیران، نیروهای پیمانکاری را ملزم به حضور در ادارات طبق روال همیشه کرده‌اند.

به گفته‌ی این نیروها، تبعیض بین خود و نیروهای رسمی نه فقط در دریافت حقوق و مزایا و اجرای بخشنامه‌ها و قوانین الزام‌آور، که در کوچکترین موارد نیز احساس می‌شود.

گفتنی است؛ طبق اعلام دولت، با افزایش گرمای هوا، ساعات کاریِ ادارات دولتی برای امروز شنبه، ۶ مرداد ماه، کاهش پیدا کرده و روز یکشنبه نیز تعطیل اعلام شده است.